Rouwologie

Rouwologie 🪽Verlies-en Vitaliteitsmentor
❤️‍🔥Burn-out ervaringsdeskundige
👩 Echtgenote en mama van 3
🌅 Gevoelsmens

26/05/2026
22/05/2026

Als Rouwoloog of Verlies- en vitaliteitsmentor wil ik ervoor zorgen dat NIEMAND alleen door zijn of haar rouwproces hoef...
11/05/2026

Als Rouwoloog of Verlies- en vitaliteitsmentor wil ik ervoor zorgen dat NIEMAND alleen door zijn of haar rouwproces hoeft te gaan.

Ik geloof namelijk dat rouw lichter wordt
als je je écht gezien en gedragen voelt.

Bij Rouwologie werk ik met alle vormen van verlies: een overlijden, een verbroken relatie, een verloren job, een slechte gezondheid, verlies van je eigen identiteit door burn-out, …

Je omgeving denkt: “ die redt zich wel”.
Maar …. vanbinnen voel jij je uitgeput, verdoofd en leeg.

Herken je dit?
Je probeert door te gaan, maar je lijf en je hoofd doen niet meer mee.
Je wilt wél, maar je kan gewoon niet meer.


Hoe ik dat in mijn werk aanpak?
Door jou op een zachte en eerlijke manier te begeleiden door dit proces.

Ik bied je een veilige plek waar alles wat je voelt mag bestaan.
We werken stap voor stap: hoofd, hart én lichaam.
Geen snelle trucjes, maar eerlijke, praktische begeleiding die bij jóu past.

In onze sessies gaan we samen
vertragen, ordenen wat er gebeurt,
zoeken naar woorden voor wat je voelt,
en kijken wat jij nodig hebt om weer rust, houvast en energie te ervaren.

Zodat je weer je leven kan leiden in plaats van te lijden in je leven.

🤍

Reageer met “ROUW” en ik neem contact met je op 🤍

07/05/2026

Zomaar een donderdag in mei.
Net een gesprek gehad over rouw en wat dit met zich meebrengt.
Nu neem ik even tijd voor mezelf.
Gewoon in de natuur.
In stilte.

We verwachten soms zoveel van onszelf.
Teveel.

Dat we alles alleen moeten dragen.
Dat we sterk moeten zijn.
Dat we maar verder moeten.

Wat maken we onszelf soms toch allemaal wijs?

We mogen echt wel tijd nemen na een verlies om onze weg terug te vinden.

Sterk zijn , wat is dat eigenlijk?
Voor mij betekent dat net onze kwetsbaarheid tonen en delen.

Uitreiken voor hulp als we hulp kunnen gebruiken.

Eerlijk zijn met jezelf als het even niet alleen lukt.

Leven na een verlies is leven met een verlies.
Want wat je bent verloren gaat niet weg, het wordt een deel van jezelf.

Alleen weten we soms niet hoe dat dan gaat.
Hoe we het kunnen leren dragen, dat verlies.

Voel je dat jij hier ook hulp bij zou kunnen gebruiken?

Wil je jouw verhaal delen?

Voel je dan heel welkom bij .

29/04/2026

Er is altijd hoop.
Er is altijd hoop op hulp.

Er is altijd een verhaal.
Er is altijd een mens achter het verhaal.

🔥💗

Adres

Koningsbaan 8
Nijlen
2560

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Rouwologie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen