DigitalAd

DigitalAd Nejsme korporát. Jsme lidi, kteří rozumí online reklamě a rádi Vám pomůžou s každým zadáním. 💪

Jak získat vyšší CTR? 🔥Nestačí jen pustit reklamu a doufat. Pokud chcete, aby lidé klikali, musíte jim dát důvod. A ten ...
18/07/2025

Jak získat vyšší CTR? 🔥
Nestačí jen pustit reklamu a doufat. Pokud chcete, aby lidé klikali, musíte jim dát důvod. A ten začíná u kreativy, cílení a copy.

🎯 1. Cílení – víte, kdo je vaše publikum? A mluvíte jejich jazykem?
🎨 2. Kreativa – přitahuje pozornost? Odliší se ve feedu?
✍️ 3. Copy – jasné, stručné a s výzvou k akci? Nebo jen “meh”?
⏱️ 4. Čas a umístění – kdy a kde se reklama zobrazuje, má větší vliv, než si myslíte.

Tip: Testujte. Sledujte, co funguje. A nebojte se vyhodit to, co nefunguje, i když to máte rádi. 💔
A pokud si nevíte rady? Ozvěte se a společně se na to podíváme!

Chcete vyšší CTR? Tak nebuďte průměrní. Buďte jedineční. 😏

CTR (Click-Through Rate) vám řekne, jak moc lidi vaše reklama skutečně zajímá. 👀Nestačí jen zobrazit – důležité je i to,...
03/07/2025

CTR (Click-Through Rate) vám řekne, jak moc lidi vaše reklama skutečně zajímá. 👀
Nestačí jen zobrazit – důležité je i to, kolik lidí klikne. CTR je ukazatel, jestli vaše reklama funguje, nebo jen tiše visí na internetu.

Příklad 💡:
Pokud vaše reklama měla 50 000 zobrazení a 500 kliknutí, CTR bude:
(500 / 50 000) × 100 = 1 %

PROČ NA TOM ZÁLEŽÍ?
Nízké CTR? 👉 Možná špatné cílení, slabá kreativa nebo nejasná výzva k akci.
Vysoké CTR? 👉 Dobrá práce – lidi reagují! 💥

POZOR❗: CTR je výborný ukazatel, ale nestačí sám o sobě – sledujte i CPC nebo konverze!

Věděli jste, že nižší CPM neznamená lepší výkon reklamy? 🤯Pokud porovnáváte dvě kampaně a jedna má nižší CPM, může to zn...
22/05/2025

Věděli jste, že nižší CPM neznamená lepší výkon reklamy? 🤯
Pokud porovnáváte dvě kampaně a jedna má nižší CPM, může to znít skvěle. Vždy je ale potřeba dívat se na metriky v širším kontextu. Například jestli zasahujeme uživatele s dostatečnou frekvencí. Nebo je cílem dostat ldi na web? Pak se dívejme spíše na metriky proklikovosti nebo CPC. ✅

CPM (Cost Per Mille) je základem cenotvorby v programatické reklamě. 💰Jeho pochopení vám pomůže optimalizovat výdaje na ...
12/05/2025

CPM (Cost Per Mille) je základem cenotvorby v programatické reklamě. 💰
Jeho pochopení vám pomůže optimalizovat výdaje na reklamu.

Příklad 💡: Pokud utratíte 10 000 CZK za kampaň a získáte 200 000 zobrazení, váš CPM bude: (10 000 / 200 000) x 1 000 = 5 CZK

POZOR❗ : Nižší CPM nemusí vždy znamenat lepší výkon – mezi další metriky patří i CTR nebo míra zapojení, ale o těch si řekneme víc příště 🎓

📸 Týmová fotka! 📸  Naše agentura se rozrůstá a my pravidelně hledáme nové parťáky do týmu! Láká tě nová pracovní výzva? ...
29/10/2024

📸 Týmová fotka! 📸 Naše agentura se rozrůstá a my pravidelně hledáme nové parťáky do týmu! Láká tě nová pracovní výzva? Sleduj náš web, abys nezmeškal/a příležitost, která může být pro tebe ten správný match. 💙 http://digitalad.cz/pridej-se-k-nam/

💡✨ Nastavování, testování, optimalizace, reporting. K tomu zodpovědnost za velké i malé kampaně. 💡✨Cítíš se na to? Zkus ...
26/04/2024

💡✨ Nastavování, testování, optimalizace, reporting. K tomu zodpovědnost za velké i malé kampaně. 💡✨
Cítíš se na to? Zkus se přihlásit! 👉 https://digitalad.cz/pridej-se-k-nam/

23/02/2024
01/02/2024
Říkali jsme si, že náš firemní večírek by měl odrážet to, jak jsme pro své klienty zapálení. No, můžete posoudit sami, j...
26/01/2024

Říkali jsme si, že náš firemní večírek by měl odrážet to, jak jsme pro své klienty zapálení. No, můžete posoudit sami, jak se nám to povedlo! 😉🔥 Zažili jste už někdy takhle ohnivou párty? A pozor, přišel i kouzelník! 🪄 Poznáte ho na fotce? 🧙‍♂️
https://bit.ly/BudteNasimKlientemIVy

Adresa

Praha 1

Internetová stránka

Upozornění

Buďte informováni jako první, zašleme vám e-mail, když DigitalAd zveřejní novinky a akce. Vaše emailová adresa nebude použita pro žádný jiný účel a kdykoliv se můžete odhlásit.

Kontaktujte Společnost

Pošlete zprávu DigitalAd:

Sdílet

Jsme marketingoví agenti digitální doby

Zařídíme všechno. Někde tomu říkají full-servis, ale my nejsme korporát. Jsme lidi, kteří rozumí reklamě (i té programatické) a rádi vám pomůžeme s každým zadáním. Bez ohledu na to, co potřebujete, nebo kolik na to máte peněz.

Máme zkušenosti

Jsme parta ošlehaná reklamou. Máme za sebou desítky zpracovaných zadání. Od těch nejmenších po velké strategické kampaně.

Máme zájem