12/06/2026
En dyb tvivl på egne evner og en følelse af ikke at være god nok?
Jeg ser det : Fantastiske og ALTID kraftfulde kvinder, der presser sig selv til det yderste, fordi de ikke vil kaldes dovne, dumme eller bange,men det handler altså slet ikke om det.
I virkeligheden er det et overbelastet nervesystem, der desperat beder om en pause. Som oftest💔
Det kan starte som dyb frustration og irritation på dig og hesten, noget må jo være galt ikk?!
Det kan også være at du allerede ved at du er faktisk utryg fordi det er alt for vildt det du oplever med din hest.
Det er ikke dovenskab at lytte til din krop. Det er en kærlighedserklæring til dig selv. ❤️
Hvordan står det til med
Det der “jeg elsker mig”?
Hvordan bliver man så ‘god nok’ uden at flække sig selv på midten?
Uden at tømme energibeholderen hver dag?
Det er her, hestene kommer ind i billedet. 🐴 De er de mest ærlige spejle, du kan finde. De mærker din indre ro – eller mangel på samme – med det samme. Hos mig lærer du at trække vejret ned i maven, mærke din krop og finde tilbage til nuet. Du kan ikke fake nærvær over for en hest, og det er netop i den ægthed, at din rejse mod et stærkere selvværd begynder.
Uanset om du ejer en hest eller ej, står mine heste til rådighed.
Vi tager rejsen i dit tempo, ofte ude i naturen, hvor forandring føles som en rolig gåtur, ikke et hårdt krav.
Er du klar til at blive okay med at være DIG og leve et bedre liv?
Med eller uden en hest?
Book din nysgerrige, gratis 15-minutters samtale, når du ved, at du skal videre, med ro og cool overblik🎉
Link i bio!