Det gør det for mange. Jeg deler min historie, for at inspirere andre til at tage hånd om deres liv. Jeg hedder Gitte og er født i 1966. Jeg er foredragsholder og skriver på en anderledes selvbiografi. (Anderledes fordi jeg kobler den op mod det samfund vi har i dag med flere og flere stressede børn, unge og ældre, flere der vælger ensomhed til frem for fællesskabet)
Jeg har desværre selv været d
er, hvor jeg håndteret mit liv ved at skubbe folk væk fra mig og jeg ved der er mulighed for at ændre på relationerne. Jeg tror på alle mennesker gør det bedste de kan her og nu og så har vi en mulighed for at vækste derfra. Vi har alle mødt, eller selv været i en situation, hvor vi har gjort noget, vi kort efter ønskede vi havde handlet anderledes, men vi kunne ikke gøre det anderledes på det tidspunkt da vi handlede. Der var det det rigtige. Vi har alle mødt en der reagerer hårdt på noget eller vi har måske selv gjort det, uden der egentlig var grund til det, når vi reflekterede. Men hvad skyldes disse adfærdsmønstre???? Er vi dårligere mennesker eller er det et gammelt adfærdsmønster, som vi kan komme over, hvis det er for dominerende i vores hverdag. Jeg har så længe jeg kan huske hjulpet dem omkring mig, når de stod i blandt andet sådanne personlige udfordringer. Jeg har altid været den der lyttede og kom med min egne erfaringer og forståelser, for det var noget jeg genkendte i mig selv. Jeg har arbejdet med mennesker hele mit liv både professionelt og frivilligt, hvor jeg har arbejdet med børn, jævnaldrende og ældre, jeg har en stor menneskelig forståelse og respekt for alle mennesker og mener de har ret til blive mødt, hvor de er individuelt. Jeg kan se, hvordan jeg har fået et meget bedre liv, med troen på mig selv og ved, at jeg har alle de muligheder i livet, som jeg vælger at forfølge. Jeg ved at det er en livslang rejse jeg er på, for selvfølgelig er der op og nedture i hverdagen, men jeg lader det ikke længere forstyrre min selvtillid og selvværd på samme måde som tidligere i livet, da jeg fik tilkendt min førtidspension. Jeg er trænet i at holde møder og foredrag og har et par gange været i tv både optaget og live. Jeg har talt for ministre og borgmestre og sågar mødt vores kongepar
Mine 2 fokus områder er det som mange mennesker går og slås med i hverdagen på det personlige plan, usikkerhed, at frygte ikke at passe ind og hvordan det gør man trækkerr sig fra fællesskaber, skaber stress mv. Derudover den sociale arv, som vi enten selv har fået i arv af vores tidligere generationer og den vi giver videre eller har givet videre til vores børn. Ud over at det afspejler sig i familierne og i hverdagen, er det også dynamikker der drages med på diverse arbejdspladser, hvorfor mit foredrag ville kunne inspirere lige netop din arbejdsplads til at se hinanden mere i øjenhøjde. Jeg har den personlige erfaring på om disse råde. Hvorfor gør jeg det????
_ Jeg syntes alle mennesker fortjener at få at vide, at de har en mulighed for at gøre noget ved de udfordringer de står i.
- Jeg syntes at alle mennesker har ret til at leve det liv, hvor de føler sig godt tilpas.
- At alle har ret til den mening som betyder noget for dem. At de er de de relationer de føler sig godt til rette i.
- At alle mennesker uanset alder eller formodning er noget værd, hvor de end er i livet. Hvad kvalificerer mig til at stille mig op og tale om de ting????
- Jeg har en coachuddannelse og jeg har i hele mit liv været nysgerrig på mennesker.
- Jeg har talt og hjulpet børn, kriminelle, arbejdsløse, syge, venner mv. privat.
- Jeg har inspireret alle til en eller anden bevidsthed uanset om det er folkeskolebørn eller om det har været politikkere, fagpersoner mv. Jeg har derfor en bred baggrund for at komme ud til netop jer og holde foredrag uanset om i er en forening, et lokalsamfund, en arbejdsplads, det offentlige m.v. jeg vil altid kunne tilpasse foredraget som det passer netop jer. Jeg er åben for, hvis i ønsker det som et samtaleforum, ellers plejer jeg at stille åbne spørgsmål, så lytteren får mulighed for at reflektere. Kontakt mig pr. på gittesinspirationscenter@gmail med kontaktoplysninger og træffetider, så vender jeg tilbage, hvor vi kan få en snak om, hvad jeg kan bibringe med, hvis i har et konkret område. Jeg håber at høre fra jer
Jeg er bosiddende i København og pris vil indbefatte foredrag m.v. og dertil kommer transport og evt. andre foranstaltninger.