18/01/2026
#رسالة للمحترمين جدا شركة we #
الباقه كانت بتكفى الشهر
شويه بقت تخلص على ٣ أسابيع
بعدها بقوا اسبوعين
انهارده كده ١١ يوم
مع العلم ان نفس الافراد نفس الإستهلاك مفيش تغيير
لأن دا نت بيتى إستخدام شخصى يعنى مش نت فى كافيه
فطبعا مش المنطقى انى اشحن النت ٣ مرات فى الشهر
انا مش فاتحه سايبر
دا غير شحن الخط الأرضى الإجبارى اللى أصلا مبقاش حد بيستخدمه بس لازم تدفعه
فالرحمه لأن والله ما بقينا ملاحقين زيادة مصاريف من كل اتجاه كفايه علينا غاز وكهربا
فى نقطتين حابه الفت انتباهكم ليهم
١ انى لفيت العالم مشفوتش حكاية الكوته دى غير عندكم ( الإستهلاك غير محدد لا سرعه ولا سعه ) فى اى مكان
٢ انا لو كانت شكوتى فرديه فيبقى حقكم عليا
لذلك ولكل ما سبق
اللى بيعانى نفس المعاناه وعنده نفس الشكوى مع شركة we يدوس اعجاب ويكتب تعليق ويشير البوست ده
علشان نعرف دى شكوى فرديه فأعتذر للشركه
ولا شكوى جماعية فالشركه تعتذر لينا وتشوف لينا حل للمشكله دى
لأن والله ما ناقصه مرار
#تابعونا🌹 #شير👈 للبوست