12/04/2026
بلوجر من إسكندرية اسمها بسنت سليمان أنهت حياتها بعد ما كتبت “خلوا بالكم من ولادي”، وطلعت لايف كانت بتتكلم فيه عن مشاكل وضغوط نفسية كبيرة، وفضلت تردد “حسبي الله ونعم الوكيل” قبل ما تقفز من الدور الـ13.
مقربين منها أكدوا إنها كانت بتمر بأزمة نفسية بسبب ظروفها الشخصية ومسؤولياتها.
ربنا يرحمها ويصبر أهلها وأولادها.