29/01/2026
أنا مش بس رضيت والحمد لله أنا من كتر الرضا نسيت أنا خسرت إيه نسيت الوجع اللي عدى ونسيت التعب اللي كنت شايله في قلبي نسيت قد إيه استحملت فوق طاقتي وقد إيه سكت بس يمكن ربنا لما زرع الرضا في قلبي كان بيعوضني عن كل حاجة راحت كان بيقولي إن اللي راح مش خسارة وإن اللي جاي أحن وأجمل وإن الصبر مش ضعف ده قوة من عند ربنا وأنا راضية مش عشان الدنيا سهلة لا أنا راضية عشان ربنا كريم وعشان اللي اختاره ربنا أكيد خير حتى لو قلبي اتوجع حتى لو الدرس كان تقيل الرضا خلاني أقف تاني وأبتسم رغم كل حاجة خلاني أؤمن إن اللي فات كان مرحلة واللي جاي رحمة وأنا هكمل وأنا مطمنة لأن اللي في إيد ربنا عمره ما يضيع ابدا 🤍