19/03/2026
🔥 Oye Sherman + Andrés Fajngold a El Molino amb “Oversharing” (WIP) 🔥
Hi ha una cosa que ens encanta dels còmics: que quan per fi els hi funciona un text… el deixen de fer. Per què? Perquè són així de complicats.
Oye Sherman i Andrés Fajngold tornen a El Molino amb “Oversharing”, un work in progress amb material nou, acabat de sortir del forn.
Oye Sherman afinant la seva ironia.
Fajngold convertint anècdotes absurdes en viatges existencials.
I acudits que neixen i moren aquella nit.
Un show viu, imperfecte i una mica perillós. Com la comèdia quan és de veritat.
📍 El Molino
📅 27-06-26 a les 20:00h.
🎟️ Entrades ja disponibles. LINK IN BIO.