10/11/2025
🔥Esta és la imatge gràfica per a les , obra de
✨ En esta campanya gràfica es representen tres escenes simbòliques basades en els principals pilars pels quals es van declarar les Falles de València com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat. Les tradicions, el patrimoni cultural viu i la creativitat i les arts, centren la temàtica d’esta imatge gràfica que posa en valor tot allò que fa gran la nostra festa.
🌸 En el primer d’ells es representa que les Falles són una festa per a tota la ciutat, recordant que, després de l’Ofrena, anem a la Nit del Foc. Dos actes on estan presents l’elegància de la nostra indumentària, l’olor a flor, el soroll de la música i de la pólvora.
🥁🪈 El segon d’ells integra la música del tabal i la dolçaina amb les millors gales de la dona valenciana, envoltats de les flames que encenen la festa.
🎨👨🏻🎨👩🏼🎨 I per últim, la tercera proposta és un homenatge a l’ofici de l’artista faller on el color inunda els carrers i ja es respira l’ambient faller. Un cartell que recorda el cicle faller del foc purificador, eixe del que no es por escapar però que ens renova una i altra vegada.
🌟 Tots ells ens recorden que a la pirotècnia, el foc, la música i les tradicions però també a ninots, flors, falleres i fallers, artesans, falles, indumentària cultura i sentiment.