18/03/2014
La setmana passada es va aprovar al Parlament la primera llei del sòl de la històra de les IB. Què en pensau de la mateixa? La veieu bé o manquen coses?
Què opinau?
http://www.eljurista.cat/2014/03/13/aprovada-amb-polemica-la-primera-llei-del-sol-a-balears/
La primera llei del sòl ha estat aprovada al Parlament de les IB amb certa polèmica respecte del contingut. Expliquem el punts principals del conflice i les posicions i opinions dels partits polítics.