07/06/2026
Eipä oo tullu tämmöstä härpäkettä juuri ennen käytettyä vaikka meilläkin tuo on varastossa jo vuosia lojunut. Vanhat bensat pois, bensatankki ja kaasari piti irrottaa ja puhdistaa niin sen jälkeenhän tuo rupes rallattamaan😃.
Varsin pätevä kone tuollaseen pieneen piipertelyyn 👌
Vaan nyt on mummolle kasvimaata ja kukkapenkkiä🥕🌻.