12/07/2022
T A M P E R E T Ä R P I T
Mä käytän Instaa usein henkilökohtaisena päiväkirjanani. Mun muistikapasiteetti on tosi rajallinen, niin täältä on helppo palauttaa mieleen missä on reissattu ja missä hotellissa yövytty jne. Tekeekö kukaan muu samaa 😄. Just etsin täältä yhden tiedon missä retkeiltiin kun esikoinen oli vuoden ikäinen 😅 vähän vaati skrollailua, m***a kyllä se löytyi 😅.
Meidän retki Tampereelle ei tällä kertaa sisältänyt Särkänniemeä vaan käytiin:
- Tampere-talon Muumimuseossa. Siellä on myös vaihtuvat näyttelyt ja tällä kertaa oli Star Wars joka käytiin myös katsomassa 👌.
- Tampere-talon pihalla oli pomppulinnapuisto (12€), aidattu leikkipuisto ja pieni vesialue sorsineen sekä kanahäkkejä.
- Ratinan kauppakeskus kivoine leikkialueineen oli hitti 👌
- Sokos hotelli Tornissa oli myös mieletön leikkialue ja lapsekkaat ihmiset ohjattiin aamupalalle ravintolan takaosaan, jossa oli erikseen katettu aamupalatarjoilut ja pöydät ihan leikkialueen viereen. Sai kerrankin syödä ilman huonoa omaatuntoa lasten aiheuttamasta häiriöstä 👍
- Lempäälän Ideapark, jossa oli tällä kertaa Legotapahtuma. Siellä sai kasata legoja ja leikkiä. Ideaparkin yläkerrasta löytyi Skidiparkki (n. 10€ lippu), jossa lapset viihtyivät tosi hyvin. Hoplop tyylistä kiipeilyaluetta, pomppulinnoja, lasersokkelo, minigolf jne.
Paremmalla ilmalla oltaisiin käyty uimassa Pyynikin rannassa, m***a tällä kertaa rankkasade yllätti ja ideapark tuntui paremmalta vaihtoehdolta 🌧☔️