社交媒體大打雜

社交媒體大打雜 我們能提供網上廣告教學與策略,甚至一對一爲您設定網上廣告,針對不同的產品提供適當的意見及分析 。

23/09/2025
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04/09/2025

你好驚洗廣告錢?你有冇計過條數?

近來有個老闆,開美容院的,主要靠Social Media搵客,一個月落緊 $10000廣告費,番到 6單生意,一單約 $10000左右,慨嘆扣埋哂啲支出,根本仲係蝕。

「點解你唔試下落$20000, 然後番 一倍生意?」

「我落廣告落到好驚,好似倒錢落海咁,好驚用多咗 budget...」

呢句說話,我哋喺同客戶嘅傾談之中,聽過無數次。好多老闆對廣告預算嘅感覺,係「恐懼」多於「興奮」。

呢種恐懼,100% 可以理解。但我想講,呢個恐懼嘅根源,往往唔係因為「洗錢」,而係因為「唔知數」。

如果你嘅生意,尤其係主力靠廣告去推動收入嘅,我哋要將個思維扭轉一下:

廣告費唔係一個「支出」,佢係你部「生意增長引擎」嘅燃料。你唔入油,架車又點會行?

問題唔係「應唔應該洗錢」,而係「應該洗幾多錢,先可以去到我想去嘅目的地?」

停止靠感覺,開始計數:用「目標收入」倒推返你嘅廣告預算
與其望住個廣告支出日日心驚膽跳,不如我哋一齊做一次「逆向工程」。呢個方法,可以將你嘅恐懼,變成一個清晰、可執行嘅路線圖。

假設,你下個月想透過廣告,做多 $100,000 生意。

我哋一齊計:

1. 平均客單價 (Average Order Value):
你平均每單生意做到幾錢?假設係 $1,000。

2. 所需成交宗數 (Number of Sales Needed):
要賺 $100,000,你需要幾多單成交?
$100,000 / $1,000 = 100 宗成交

3. 銷售轉換率 (Sales Conversion Rate):
你收到幾多個查詢 (Lead),先可以做到一單生意?
假設平均每 10 個查詢,有 1 個會成功落單。咁你嘅轉換率就係 10%。

4. 所需查詢數量 (Number of Leads Needed):
要做到 100 宗成交,你需要幾多個查詢?
100 宗 / 10% = 1000 個查詢 (Leads)

5. 每個查詢成本 (Cost Per Lead - CPL):
你平均要花幾多廣告費,先可以換到一個查詢?呢個數可以喺你嘅廣告後台搵到。
假設平均係 $20。

6. 你嘅合理廣告預算 (Required Ad Budget):
要獲得 1000 個查詢,你需要投入幾多廣告費?
1000 個查詢 x $20/查詢 = $20,000

由「恐懼」到「掌控」
睇到未?當你計完呢條數:

嗰 $20,000 廣告費,就唔再係一個恐怖、失控嘅「支出」,而係一個用嚟換取 $100,000 生意嘅「策略性投資」。

你嘅廣告回報率 (ROAS) 就係 $100,000 / $20,000 = 5。即係每洗 $1 廣告,可以帶返 $5 生意。

當你有呢盤數喺手,你望住廣告後台,就唔會再驚。你只會諗:「我今日用咗 $500,帶返幾多個 Lead?距離目標仲差幾遠?邊個廣告嘅 CPL 最低?」

你由一個被動嘅「擔心者」,變成一個主動嘅「操盤手」。

當然,轉換率、CPL 呢啲數字會浮動,重點係持續去「追蹤」、「分析」同「優化」。

真正恐怖嘅,唔係洗錢,而係「唔知啲錢洗咗去邊,帶嚟啲咩」。

結果我幫個老闆計一計,佢要得到個可觀嘅利潤,佢需要落每個月$4萬嘅廣告費。

要明白呢件事係困難,但只要你諗通左,你就唔洗再皺眉頭。

如果唔識計,搵我WhatsApp計一計啦。

#廣告預算 #數碼營銷 #生意經 #老闆思維 #小店營銷 #增長駭客 #香港營銷 #一針見血

一個Post=一日時間?我哋點樣用 Gemini 2.5.5 Flash Image 將呢個流程斬掉一半!喺開始之前,我想問一個問題:你知唔知,一張睇落「簡單」嘅廣告圖同文字,由零到出街,究竟要用幾多時間?➡️ 腦震盪: 1-2 小時➡️ ...
30/08/2025

一個Post=一日時間?我哋點樣用 Gemini 2.5.5 Flash Image 將呢個流程斬掉一半!

喺開始之前,我想問一個問題:
你知唔知,一張睇落「簡單」嘅廣告圖同文字,由零到出街,究竟要用幾多時間?

➡️ 腦震盪: 1-2 小時
➡️ 搵素材: 1-3 小時
➡️ 設計師起稿 + 文案撰寫: 2-4 小時
➡️ 內部/客戶來回修改: 1-? 小時 (好彩客人全部都好好....)

快則半日,慢則幾日,以往一定要牽涉至少 2-3 個人嘅精神同時間,先出到一個Post。

Google 最新 AI 模型 Gemini 2.5 Flash Image真係徹底改變咗「做Post」成個流程。

簡單講,佢唔單止識「畫」,仲識「睇」。你可以掟一張圖俾佢,然後好似同個資深同事傾偈咁,叫佢分析、俾意見、再創作。

我哋總結咗 4 個最直接嘅好處:

1️⃣ 靈感枯竭救星:由「圖」到「文」一鍵生成
以前:望住張產品圖,諗文案諗到頭都爆。(耗時:1小時+加至少一個員工)
而家:直接將張產品圖掟俾 Gemini,叫佢「幫我為呢張圖寫 5 個 IG post 文案,風格要年輕啲。」(耗時:30秒)(當然之後仲要改啦)

2️⃣ 設計師嘅神隊友:將模糊概念變清晰 Brief
以前:用口水同設計師解釋想要咩風格。(耗時:無限次溝通+至少一個員工)
而家:將 mood board 圖掟俾 Gemini,叫佢「總結風格、色調,寫個清晰 brief。」(耗時:5分鐘)

3. A/B Test 加速器:數據化分析邊張圖更好
以前:兩張廣告圖,憑感覺估邊張好啲。(耗時:一場會議)
而家:將兩張圖掟俾 Gemini,問佢「邊張圖對目標客群更具吸引力?點解?」(耗時:1分鐘)

4. 舊材料新生命:自動化內容再創造
以前:公司一大堆舊相,無人有時間去睇返。
而家:將成個 folder 掟俾 Gemini,叫佢「幫我喺呢堆相入面,揀 3 張最適合做『感謝祭』主題嘅圖。」(耗時:10分鐘)

慳返嘅時間同成本,就可以用嚟做更重要嘅策略思考。

你哋又點睇?
歡迎留言交流下!👇

#數碼營銷 #廣告文案 #工作效率 #香港營銷 #一針見血

28/08/2025
27/08/2025

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