23/10/2025
🇲🇬 Hopitalim-panjakana : Mila averina ny "prise en charge" ho an'ny mpiasam-panjakana
Hatramin’ny nampitsaharan’ny Polyclinique Ilafy ny prise en charge ho an’ny mpiasam-panjakana, dia maro ireo marary sahiran-tssina. Mipetraka izao ny fanontaniana : inona no vahaolana maharitra hisorohana tranga toy izao?
"Tena tsara raha averina ny prise en charge ho an'ny mpiasam-panjakana eny amin'ny hopitaly m-panjakana".
Ankoatra ny fanadihadiana ny zava-mitranga sy ny olana aterany, dia nitondra sosokevitra ny tomponandraikitry ny hopitalim-panjakana iray satria ao ambadiky ny fifanarahana sy ireo antontan-taratasy ary fepetra ara-bola, dia ain'olona maro no mety ho voatohintohina.
---------------------------------------------------------------------------------------------
🇫🇷 Hôpitaux publics : la "prise en charge" des fonctionnaires doit être rétablie
Depuis la suspension par la Polyclinique Ilafy de la prise en charge des fonctionnaires, de nombreux patients se retrouvent en difficulté. Une question se pose désormais : quelle solution durable pour éviter qu’une telle situation ne se reproduise ?
« Ce serait une très bonne chose de rétablir la prise en charge des fonctionnaires dans les hôpitaux publics », souligne un responsable hospitalier.
Au-delà du fait rapporté et ses impacts, notre équipe essaie d'apporter une piste de solution : ramener la gestion de la prise en charge au sein des structures publiques. Car derrière les conventions, les dossiers administratifs et les contraintes budgétaires, ce sont des vies humaines qui sont en jeu.
́delapresse