15/05/2026
Hvordan kommer du egentlig i kontakt med ditt høyere selv, din sjel, guider, lysvesner, healingenergi og intuisjon?
Jeg ser så mange teknikker og regler, metoder og ritualer. Hvilke er best?
Og ja.. jeg har vert innom så mye på min spirituelle reise som startet for 25 år siden så jeg snakker fra min erfaring. Hva som åpnet meg for denne kontakten.
❌ Ingen ritualer, ingen regler. Det er ikke mulig å få denne kontakten gjennom tanker eller regler. I den frekvensen lukker vi. Vi vil prestere. Og denne kontakten ligger ikke i prestasjon. Fordi…
❣️ Kontakten ligger i flowen. I flyten av livet. I den delen av oss der dagdrømmer og fantasien er aktiv. Den ligger ikke i å være flink eller utvikle seg mer, kunne mer eller lære mer.
💫 Den strømmer ut fra vårt indre, som en vennlig, fredelig, gledesenergi som omfavner og beroliger. Den ligger i gleden… i hjertet. Den er medfødt og naturlig.
💖 I hjertesenteret, der ligger din kontakt med din sjels essens. Og gjennom den kontakten skapes en bro mellom dimensjonene der informasjonen og energien strømmer.
Lang historie kort.. Det eneste som virket.
💖 Pust. Jeg pustet meg inn i meg selv, jeg pustet ut all motstand, regler jeg hadde lært, begrensninger og blokkeringer som hadde hopet seg opp gjennom hele livet. Jeg pustet ut det ubevisste og det fortrengte. Smertefullt, ja. Ta det i puljer, ja.
🦋 Men så skjedde det noe. Etter hvert som jeg pustet meg inn i meg selv, altså en bevisst tilstedeværelse i mitt hjertesenter begynte det å åpne seg mer og mer lys. Mer og mer kjærlighet.
Kommunikasjonen med min sjel ble sterkere og jeg fikk nye perspektiver på livet mitt og eksistensen vår. Dette er så mange år siden og jeg er stadig i ekspansjon og utvikling. Det er en evig prosess.
Men den snur fra å være en «ryddejobb» til å bli en fruktbar prosess der man høster fred og høyere forståelse og bevissthet. Slørene mellom dimensjonene blir tynnere.
🦋 Du blir ikke en annen person, en mer opplyst person eller mer åndelig.
Du blir mer ekte.
Genuin.
Empatisk
Forståelsesfull
Du setter grenser. Du velger fra et annet sted i deg. Du forandre måten du ser på livet og da forandres også livet.
Naturlig og uanstrengt. Personligheten forandrer seg ikke. Men du blir mer av deg. Og mindre av det du har blitt fortalt og lært at du er.
🙏🏻 Kom hjem i deg selv. Gjennom pust og tilstedeværelse, gjennom å anerkjenne den veien du har gått, de valgene du har tatt og det livet du har levd.
🙏🏻 Omfavn alle deler av deg. Da blir du hel. Da åpner du ditt hjerte og åpner for kommunikasjon med flere dimensjoner. Alt ligger i deg. 💖💖
💫 I kjærlighet
~Lena Merete 🌷