21/12/2021
Hej vänner! Det har gått en tid sen vi hördes sist. Jag har fullt upp med att vara mammaledig och allt som hör där till. Och julen, kan ni förstå att det är julafton på fredag? Jag längtar! 😍
Men nu till mer fotorelaterade grejer. Snart är det Jannuari. Nytt år, nya möjligheter och allt det där. Men det absolut bästa är att jag kommer öppna upp för fler fotograferigar så fort 2020 blivit 2021. Att fotografera i gråmulet väder kanske inte låter sådär super härligt. Men vet ni, det gråa värdet är ju ett av mina absoluta favoritväder att fotografera i. Det kommer bli magiskt, jag lovar er!