06/02/2026
Vid 54 tog klimakteriet ifrån mig gnistan, jag gick upp så mycket i vikt att jag knappt kände igen mig själv…
Jag hade provat allt för att lösa det – keto, fasta, piller – ingenting fungerade.
Sedan visade en vän mig vad som hade fungerat för henne, så jag bestämde mig för att testa det också.
10 veckor senare hade jag gått ner 20 kilo och kände äntligen igen mig själv i spegeln igen.
Jag lägger länken till artikeln i kommentarerna medan den fortfarande är online.