06/05/2026
"Kirleten temizler!" 🧹
İzmaritleri yere atan sürücüye unutamayacağı ceza!
İnegöl Yeni Mahalle’de aracındaki izmaritleri sokağa boşaltan bir sürücü, o sırada devriyede olan çevre zabıta ekiplerine yakalandı. Ekipler, sürücü A.D.’ye attığı tüm izmaritleri tek tek toplattırdıktan sonra Kabahatler Kanunu uyarınca tam 3.122 TL idari para cezası uyguladı.
Sizce bu tür cezalar çevre kirliliğinin önüne geçmek için yeterli mi? Yorumlarda buluşalım! 👇