29/01/2026
https://www.facebook.com/share/p/16PbL6PBFb/
Sana okullarda petrolün milyonlarca yıl önce ölmüş dinozorların ve bitkilerin sıkışmasıyla oluştuğunu anlattılar.
Bu, Rockefeller ailesinin petrol fiyatlarını yüksek tutmak ve "kıtlık" algısı yaratmak için uydurduğu en büyük bilimsel yalandır.
Petrol fosil değildir, petrol abiyotiktir. Yani dünya, çekirdeğindeki devasa basınç ve ısıyla sürekli olarak petrol üretir. Petrol dünyanın kanıdır ve kendini sürekli yeniler.
Eğer petrol fosil olsaydı, tükenmiş kuyuların yıllar sonra tekrar dolması imkansız olurdu ama doluyorlar.
"Fosil Yakıt" terimi, sana kaynağın sınırlı olduğunu ve bitmek üzere olduğunu inandırmak için icat edilmiş bir pazarlama hilesidir.
Enerji kıtlığı yoktur, sadece enerji tekeli vardır. Dünyanın ürettiği enerji herkese bin yıl yeter ama musluğun başındakiler sen korkup daha fazla öde diye vanayı kısarlar.
Sen dinozor suyu yaktığını sanırken, aslında gezegenin sınırsız üretim gücünü fahiş fiyata satın alıyorsun...