30/12/2025
@ #ملعونـــ٠
@ #گلامـــ٠فيـــ٠الجونــــ٠
اما احنا نخرط فــ٠السبعات صوابعنه احنا بتوهمكو ٠
لاكن التلتات عندنه بـلـ٠سانتي الجوبايه بـ٠تتلفكو ٠
عندنه تقدير شغلنه بضامير واجب احنه نظباتكو ٠
هات خد خد هات كلها بلاطاط هتناقو وتخدو طلابكو ٠
هديانه كتير والشغل خاطير دانتو معانه هتنباصاتو ٠
ونواصي كمان عندنه في امان دحنا بنيجي نواصالكو ٠
شارينكم كده احنا ياعمنا ولا احنا كده بنخصاركو ٠
لاكن انا في الجس ماليش بلطرش ياعم نطالع عينكو ٠
وبدوسه ملعونه بنجيب جنونه في بيوتكم هندماركو ٠
شغلنا في الجون مظبوط موزون لاكن ممكن اكداركو
لو شب رجوله بفتاحلو كاكوله علشان يابني برقابتكو ٠
اخلعو من هنا ماتجوش عندنا لو جيتو تاني هنفاتشكو ٠
@