19/06/2025
وزارت خارجه کوریای شمالی حملههای اسراییل به تأسیسات غیرنظامی، هستهای و انرژی ایران را نکوهش کرده و کشتار غیرنظامیان ایرانی را «جنایت نابخشودنی علیه بشریت» خوانده است.
در اعلامیه وزارت خارجه کوریای شمالی که توسط خبرگزاری رسمی این کشور (KCNA) امروز (پنجشنبه) نشر شده، به ایالات متحده و کشورهای اروپایی هشدار داده شده که بیشتر در این بحران [جنگ ایران و اسراییل] مداخله نکنند.
سخنگوی وزارت خارجه کوریای شمالی گفته است که وضعیت وخیم کنونی جهان ثابت میکند که اسراییل، با حمایت و سرپرستی امریکا و غرب، موجود سرطانی برای صلح در خاورمیانه است. او افزوده که نیروهای امریکایی و غرب شعلههای جنگ را بیشتر میکنند و حق حاکمیت مشروع و دفاع مشروع ایران را زیر سوال میبرند.
#خبر #خبرفوری #ایران #جنگ #اسرائیل #آمریکا #اروپا #خبرتازه