27/02/2026
Lente in de lucht 🌸 Tijd om dat samen te vieren, toch?
nodigt je uit voor een afterwork met lente vibes.
Denk: een lekker (warm) hapje 🍲, een fris drankje 🍷 en fijne babbels na de werkdag, goeie connecties en een ontspannen sfeer.
Kom je even los van je bureau en mee genieten?
Be there, op 24/3 in .
Binnenkort meer info - stay tuned!