Nye horisonter

Nye horisonter Hej og velkommen til vores side, her kan i følge med på vores tur. Vores båd Pippi ligger lige nu på Curacao i det sydlig karibien.

Vores plan er at sejle til Jamaica, Cuba og Bahamas inden vi til maj sejler mod europa.

Vi søger 1 gast til at krydse ATLANTERHAVET med Pippi OM TOGTETPå dette togt skal vi krydse Atlanten fra vest til øst. T...
01/03/2026

Vi søger 1 gast til at krydse ATLANTERHAVET med Pippi

OM TOGTET
På dette togt skal vi krydse Atlanten fra vest til øst. Togtet starter i smukke Bahamas, hvor vi skal gøre båden klar til atlanterhavskrydset. Herefter sejler vi mod Bermuda (Ca. en uges sejlads). Fra Bermuda starter det store kryds mod Azorerne, som tager cirka 14 dage. På Azorerne skal vi fejre krydset og udforske øernes smukke natur.

🌎 Bahamas - Bermuda - Azorerne
🗓️ D. 10 april - d. 29. maj (49 dage)
⛵️Ca. 3000 sømil

Skriv til os hvis du kunne være interesseret eller har nogle spørgsmål. Du kan skrive her på fb, på vores instagram () eller på vores mail: [email protected].

Opslaget må meget gerne deles og hvis du kender en sød person, der kunne være et godt match, må du meget gerne sende dem vores retning.

Kram Anna og Oskar Dalsgaard Gelting

23/02/2026

Blå Bahamas magi 🩵🦋🪼💦

🩵Snart en måned i Bahamas er gået og selvom vi har haft det lidt koldt, i forhold til hvad vi er vandt til, og også mått...
11/02/2026

🩵Snart en måned i Bahamas er gået og selvom vi har haft det lidt koldt, i forhold til hvad vi er vandt til, og også måtte gemme os et par gange i hårdt vejr, har vi hygget os rigtig meget, med læsning, spil gode snakke og te. Vi har også haft dejlige solskinsdage, hvor vi har nydt det smukke blå vand, spillet spikeball, udforsket Bahamas under vandet og set en haj eller to🦈🌊

Vi er skam også gået på grund et par gange (første gang på vores tur, siden Limfjorden) og nu har vi lært på den hårde måde, at navnet Bahamas kommer fra ‘baja mar’, som betyder lavt vand på spansk 😅

Efter halvanden måned i Cuba, har vi nu sagt farvel👋 🇨🇺Heldigvis nåede vores nye gaster også at opleve Cubas  imødekomme...
23/01/2026

Efter halvanden måned i Cuba, har vi nu sagt farvel👋 🇨🇺

Heldigvis nåede vores nye gaster også at opleve Cubas imødekommende mennesker, unikke kultur og historie. Vi var meget spændte på at sejle rundt i Cuba, men det har kun overrasket os positivt og vi føler os meget heldige over at have oplevet et så unikt sted.

Efter et par lidt hårde sejlture er vi nu kommet frem til Bahamas, hvor vi skal bruge de næste par måneder 🇧🇸

To ugers udforskning af Cubas fine revører, uden andre både i sigte (udover Spontane vennerne, heldigvis) 💗To uger hvor ...
21/12/2025

To ugers udforskning af Cubas fine revører, uden andre både i sigte (udover Spontane vennerne, heldigvis) 💗

To uger hvor vi har levet i rigtig øde ø stil, afholdt månefest, julehygget, wakeboardet, kitesurfet, fanget fisk, snorklet, og blevet spist af myg på stranden 🏝️Taknemmeligheden for sejle rundt sådan et unikt sted, har været stor ✨

🇨🇺Vores første stop i Cuba var i Santiago de Cuba, Cubas anden største by. Her er vi blevet mødt af søde, imødekommende ...
03/12/2025

🇨🇺Vores første stop i Cuba var i Santiago de Cuba, Cubas anden største by. Her er vi blevet mødt af søde, imødekommende mennesker, mange nysgerrige børn, dans, cubansk musik og smuk natur.

Det er spændende at besøge et så anerledes land med en interesant historie, men det er også virkelig specielt at opleve den barske virkelighed Cubanerne lever i, med fattigdom, mangel på ressourcer og en stor utilfredshed med styret i landet.

Jamaica 🇯🇲 Desværre blev Jamaica kort tid inden vi havde planer om at sejle dertil, ramt af en kraftig orkan. Vi havde d...
27/11/2025

Jamaica 🇯🇲 Desværre blev Jamaica kort tid inden vi havde planer om at sejle dertil, ramt af en kraftig orkan. Vi havde derfor mange overvejelser ift. om vi skulle tage dertil. Men vi valgte alligevel at tage et kort stop, på vejen til Cuba, i byen Port Antonio, som ikke blev ramt direkte af orkanen.

Da vi var en time fra Jamaicas kyst blev vi ramt af en kølig, regnskovs duft, som vi virkelig har savnet. Om morgenen vågnede vi op til den fineste ankerbugt, omgivet af grøn og frodig natur.

I byen blev vi mødt af nysgerrige, søde og imødekommende mennesker, musik i gaderne og boder med frugt og finurlige ting og sager. Selvom det kun blev til fem dage, nåede vi at få et par venner i byen og følte os meget hjemme.

En måned er gået på Curacao i læ for orkansæsonen💨Vi har nydt at have en hverdag på Pippi, med små bådprojekter, løbetur...
29/10/2025

En måned er gået på Curacao i læ for orkansæsonen💨Vi har nydt at have en hverdag på Pippi, med små bådprojekter, løbeture, sejlture til fine Klein Curacao og fødselsdagsfejringer af søde Nanna og Troels💗

Det har været virkelig rart at være alene på båden i et roligt tempo, men vi må også indrømme at vi har kedet os lidt 😅 Og nu er vi meget klar til at udforske nye steder og få nye søde gaster ombord om en uge 💗🙏

🌞 3 måneders sommerferie i DK🌞 Tre måneder er gået. Hvor har vi nydt kolde dyp og frisk luft i lungerne. Sjove aktivitet...
07/10/2025

🌞 3 måneders sommerferie i DK🌞

Tre måneder er gået. Hvor har vi nydt kolde dyp og frisk luft i lungerne. Sjove aktiviteter vi elsker. Kolonihavelivet. Og vigtigst af alt grin, kram og vores yndlingsmennesker 🌳🌻

Kontrasten mellem vores to hjem har sat tingene i perspektiv for os. Vi har virkelig nydt at være sammen med alle dem vi elsker, men nu kalder eventyret igen. Vi er tilbage på Pippi, vores hjem på vandet. Tilbage til bådarbejde, bølger og gode bådvenner. Vi glæder os meget til nye eventyr, men vi glæder os også til at komme hjem til Aarhus igen en dag. For vi er glade for begge vores hjem, og lige nu er det tid til det blå af slagsen 🐬🌊

Vi har genbesøgt fine Dominica, hvor vi har været på smukke hikes, set mange vandfald, svømmet i en cute grotte, drukket...
14/09/2025

Vi har genbesøgt fine Dominica, hvor vi har været på smukke hikes, set mange vandfald, svømmet i en cute grotte, drukket rhum punch, danset til caribisk musik og spist brunch med vores søde venner fra 💗

Vi har nu vinket farvel til Mie og Valdemar, som var vores sidste vennebesøg i denne omgang😓 Det føltes så dejligt at dele ‘vores liv’ med nogen hjemmefra, og vi føler os meget heldige og taknemmelige💗

Nu ser vi frem til at møde vores kommende gaster, som vi skal udforske helt nye steder sammen med i maj måned 💗

Pina Coladas, løbeture, svømmeture, brætspil, lækker mad og total ferievibe på Terre De Haut med søde venner ombord💗
14/09/2025

Pina Coladas, løbeture, svømmeture, brætspil, lækker mad og total ferievibe på Terre De Haut med søde venner ombord💗

Address

Nassau
00000

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Nye horisonter posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Nye horisonter:

Share