14/06/2026
Overnatning på skolen 😴🏫
1.a og 1.b har haft overnatning på skolen. Vi var først på en spændende udflugt til REE Park Safari, hvor vi så mange flotte og fascinerende dyr 🐆🦚
Tilbage på skolen fortsatte den gode stemning på tværs af klasserne. Vi hyggede os sammen med leg og aktiviteter, inden vi gjorde klar til natten. Det var en helt særlig oplevelse at overnatte i klasselokalerne!
Tak for nogle gode dage fyldt med skønne, fællesskabende oplevelser 💙