14/04/2026
Ofte hører vi kunder sige, at de bare tager deres videoer i one take, fordi det er “bedre”.
Men vores erfaringer efter at arbejde med flere tusinder af videoer, så er one takes slet ikke et must og heller ikke altid bedre.
Hvis du ved, hvad du skal sige, og ved hvordan du nemt klipper mellem sætninger, så er det oftest bedre ikke at gøre det hele one take.
Og oftest er det dem, der ikke har erfaring på kamera, der tror det er nemt at naile på et one take 😅