09/04/2026
يا مساء الروقان 🫶🏻
قولولي.. إيه أكتر جملة "نصب" بتنصبوا بيها على نفسكم عشان تريحوا ضميركم، وأنتوا عارفين إن مفيش حاجة هتحصل؟
1️⃣ هبدأ دايت من أول الأسبوع الجاي 🥗
2️⃣ هنام 10 دقايق كمان وهقوم فوراً 😴
3️⃣ خمس دقايق على الموبايل وهقوم أشوف اللي ورايا📱
4️⃣ مش هشتري حاجات مالهاش لازمة الشهر ده 🛍️
أنا عن نفسي رقم (2 / 4) 🙈😂
شاركوني اعترافاتكم في الكومنتات وما تخافوش 🙈
سركم في بير! 😉😂