Nãjiã

Nãjiã عيشُوا بقلب أبيض♡• ونية حسَنة ولسان لا يقطر إلا خيراً، فليس على الدُنيا بقاء!🦋 https://1282740788740467.sarhne.com

ما تيأسوش أبدًا من رحمة ربنا، وما تفتكروش إن ذنوبكم أكبر من مغفرته... مهما كان الذنب كبير، رحمة ربنا أكبر ..🧡ومهما اتكرر...
13/06/2026

ما تيأسوش أبدًا من رحمة ربنا، وما تفتكروش إن ذنوبكم أكبر من مغفرته... مهما كان الذنب كبير، رحمة ربنا أكبر ..🧡

ومهما اتكرر الغلط، باب التوبة عمره ما بيتقفل طول ما الإنسان عايش ولسه فيه نَفَس...ارجعوا لربنا بصدق، وتوبوا من قلبكم، وما تخافوش إن ربنا مش هيغفر لكم. ربنا سبحانه وتعالى فتح باب التوبة لعباد كانوا بعيدين عنه جدًا، فإزاي يرد عبده المسلم اللي رجع له ندمان ومستغفر...🤎

ما تسيبوش الشيطـ.ـان يزرع اليأس في قلوبكم، لأن المؤمن عمره ما ييأس من رحمة ربنا... ارجعوا له وأنتم مطمئنين... ربنا بيفرح بتوبة عبده، وكرمه واسع، وقدرته إنه يبدّل السيئات حسنات لا حدود لها...💚

مهما بَعُدت... ارجع، ومهما أخطأت... استغفر، ومهما وقعت... قوم، ربنا لسه بابه مفتوح...😊🤲🏻✨

08/06/2026

القساوة مش شطارة والله وأكبر مُصيبة يُصاب بها الإنسان أن يبتليه الله بقلب جاحد..

لا يرِق ولا يفيق ولا يحن ولا يُسترضى ولا يتراجع

#اللهم ارزقنا قلبًا لينًا واكفِنا شر مصاحبة هؤلاء...🤲🍂

سؤال مهم بس لو سمحتوا إيه رأيكم في نظام الطيبات!!!  شايفينه صح ولا غلط..!! نا عن نفسي ماطبقتهوش بالمعنى الحرفي بس في حاج...
06/06/2026

سؤال مهم بس لو سمحتوا إيه رأيكم في نظام الطيبات!!!
شايفينه صح ولا غلط..!!
نا عن نفسي ماطبقتهوش بالمعنى الحرفي بس في حاجات كتير عجبتني زي عيش الحبة الكاملة حاسيته أحسن وأفيد بكتير من العيش بتاعنا،جربته وارتحت عليه كتير بجد عملته بنفسي في البيت ايه رأيكم بقى شاطرة وشطورة صح 🥰

05/06/2026

وفي يوم الجمعة 🌿

"اللهم اجعل لنا في الأيام القادمة فرحًا وتيسيرًا وتوفيقًا، وازح كُل هَمٍّ أثقل عاتقنا، واصرف عنا كل سوءِ وخَيبه، اللهم تولَّنا في مَن توليتهم.. الذين لا خوفٌ عليهم ولا هم يحزنون، اللهم تحقيق الأمنيات التي أودعناها إليك وأنت الكريم العظيم."♡•

#صلّوا على من بكى شوقًا لرؤيتنا 🍂

02/06/2026

في أمنيات ساكنة جوانا بقالها وقت طويل، بنرفعها لربنا في كل دعوة، ومستنيين اللحظة اللي يأذن فيها سبحانه وتتحقق...🥹

متفقدش الأمل لو أمنية اتأخرت، يمكن ربنا شايلك حاجة أحلى وأكبر من اللي طلبته، وفي وقت هيكون هو الأفضل ليك...🌿

لكل من تمنّى ليَ الخير.. 🌹🍂

01/06/2026

س/ يعني ايه (أعوذ بعظمتك ان أغتال من تحتي) ؟

ج/من ضمن أدعية أذكار الصباح و المساء دعاء كبير عن العافية و يتختم بالإستعاذة دي، طب يعني ايه أُغتال من تحتي..!!

#يعني أنت لمّا بتقف على أرض بتكون مطمن و واثق في ثباتها فكأنه تشبيه إن يارب ميجيش الغدر من أكتر مكان أنا مطمن له، سواء من اشخاص قريبة أو بعيدة أو خطوة اخدها

استعاذة يومية بتطلب فيها الأمان للي تطمن له، و ده دليل ضعفنا و إن عنينا كتير بتتخدع، فـ ثق بربك لا بنفسك.

#حفظنا الله وإياكم من كل مكروه وحفنا جميعًا بعنايته وأدخلنا الفردوس الأعلى من غير حساب...🤲🤍

01/06/2026

🌷 صباح الخير لكل قلبٍ يتوكل على الله 🌷

في هذا الصباح، لا تحمل همَّ الغد ...
فربُّك يدبّر الأمر بلطفٍ لا تراه وعطاءٍ لا تتوقعه..♡•

✨ أسأل الله أن يفتح لكم أبواب الرزق والسعادة، وأن يملأ قلوبكم راحةً وطمأنينة، ويجعل هذا اليوم بدايةً لكل خير تنتظرونه...🤲

🤎🌿

عيدكم جميل كقلوبكم، مليء بالضحكات واللمة الحلوة 🕊️كل سنة وأنتم نعمة في حياة من حولكم 🌷أضحى مبارك عليكم 🌙 كل عام وقلوبكم ...
27/05/2026

عيدكم جميل كقلوبكم، مليء بالضحكات واللمة الحلوة 🕊️
كل سنة وأنتم نعمة في حياة من حولكم 🌷
أضحى مبارك عليكم 🌙 كل عام وقلوبكم بخير ✨

26/05/2026

9 من 🌿
💫

#اللهم في هذا اليوم المبارك أعط كل ذي سؤل منا سؤله، وبلّغه غايته، فأنت الذي لو أعطيت كلًا منا سؤله ما نقص من ملكوتك مثقال ذرةٍ يا خير من سٌئل وأجود من أعطى 🥹🌿

اللهٌمّ أعطِ كل ذي سٌؤلٍ سُؤْلَه
اللهٌمّ أعطِ كل ذي سٌؤلٍ سُؤْلَه
اللهٌمّ أعطِ كل ذي سٌؤلٍ سُؤْلَه
🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

25/05/2026

8 من 🌿

♡•
روىٰ اللّٰه قلوبنا ببكاء الإجابة... 🤲
وأقدارًا جميلة وراحةً لا تنقطع...💫

Address

Alexandria

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Nãjiã posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Nãjiã:

Share