13/06/2026
ما تيأسوش أبدًا من رحمة ربنا، وما تفتكروش إن ذنوبكم أكبر من مغفرته... مهما كان الذنب كبير، رحمة ربنا أكبر ..🧡
ومهما اتكرر الغلط، باب التوبة عمره ما بيتقفل طول ما الإنسان عايش ولسه فيه نَفَس...ارجعوا لربنا بصدق، وتوبوا من قلبكم، وما تخافوش إن ربنا مش هيغفر لكم. ربنا سبحانه وتعالى فتح باب التوبة لعباد كانوا بعيدين عنه جدًا، فإزاي يرد عبده المسلم اللي رجع له ندمان ومستغفر...🤎
ما تسيبوش الشيطـ.ـان يزرع اليأس في قلوبكم، لأن المؤمن عمره ما ييأس من رحمة ربنا... ارجعوا له وأنتم مطمئنين... ربنا بيفرح بتوبة عبده، وكرمه واسع، وقدرته إنه يبدّل السيئات حسنات لا حدود لها...💚
مهما بَعُدت... ارجع، ومهما أخطأت... استغفر، ومهما وقعت... قوم، ربنا لسه بابه مفتوح...😊🤲🏻✨