Nou'r

Nou'r وهب لي يا الله دربا سويا"�

04/12/2020

اشعر بحطام قلبي فصداه يقتلني💔

04/12/2020

كل شئ بات محطما حتي قلبي 🖤

11/06/2020

وها أنا ذا اتأرجح ما بين هنا وهناك لأجد نفسي ....لأجد ما تم فقده
هنا لا يشبهني .....هنا ليس عالمي
هذه الأشياء كلها لا أنتمي إليها
أشعر برغبه في الهرب من كل ما حولي؛لأن كل هذا يزعجني يزعجني وبشده أعافر وأعافر ..أتعثر وأقاوم مره أخري ،ولكن إلي أي مدى وإلي أي حين سأظل هكذا لا لم أعد اقوي علي هذا ...لأ لم أعد أحتمل!🖤
*Nőur Elsayed*

11/06/2020

*Part Two*
نور: لقيته نفس الشاب اللي قابلته من يومين ف الجامعه واخرني
آسر: ايه يا عم مالك كدا ما تفوق وعيب الل بتقوله داا
نور : وفجأه لقيت في ضرب وتجمع ولقيت نفسي بجري ع ريم وبحكيلها اللي حصل
ريم : اي دا فين الاكل
نور : اكل ايه الحقيني
ريم : مالك في ايه
نور : فاكره الشاب اللي حكتلك عنه من يومين اتخانق علشاني
ريم : ايه اتخانق علشانك ليه
نور:كان في شاب بيعاكسني وهو شافه واتخانقوا
ريم : وعملتي ايه
نور : انا جيتلك جري ارتبكت ومعرفتش اعمل ايه
ريهام : بقا كل دا علشان بنت يا آسر
*ريهام 21سنه صاحبة آسر جدا مش بيخبي عنها حاجه وهي كمان يعرفوا بعض من اول م دخلوا الجامعه واقرب حد لأسر
آسر : يعني كنت اسيبه يمد ايده عليها يعني
ريهام : اكيد لأ بس مكنش ف داعي للعصبيه دي
آسر : اهو اللي حصل
ريهام : طيب تعالي نتغدا سوا النهارده ونتكلم شويه بقالنا كتيير مخرجناش سووا
آسر : اوكي يلا بينا
نور : روحت البيت وانا عماله افكرف اللي حصل ويا تري ايه اللي حصله وكنت متوتره جدا بس هو انا مالي مش هو اللي اتدخل انا كنت هدافع عن نفسي يووه بقاا المفروض كنت استنيت وشكرته يلا اهو اللي حصل هعمل ايه يمكن اشوفه تاني؟!!
اليوم التاني :
نور : روحت الكليه بالصدفه قابلته ف المكتبه
نور : لو سمحت
آسر : افندم يا ....
نور : سكتت للحظه وهو كمان وبعدين لقتني بقوله شكرا ع اللي حضرتك عملته معايا امبارح
آسر : لا ابدا انا معملتش حاجه اي حد مكاني كان هيعمل كدا
نور : عموما متشكره لحضرتك للمره التانيه بعد اذنك
آسر : نور استني
نور : اندهشت اول ما سمعت اسمي بقيت مستغربه جدا هو عرف اسمي منين قولتله هو حضرتك عرفت اسمي منين
آسر : من دي (نور خالد)صح كدا
نور : ايه دا دي الروايه بتاعتي انت وصلت ليها ازاي
آسر : وقعت منك لما كنتي متأخره فاكره
نور : ابتسمت وقولتله امممم
آسر : اتفضلي
نور : شكرا انك احتفظت بيها
آسر : كنت متأكد اننا هنتقابل تاني واديهالك
نور : بعد اذنك
آسر : اتفضلي
*وفي اللحظه دي.....يتبع
*Nour Elsayed*

09/06/2020

*"صدفه عابره"*
ريم:الو حضرتك فين اتأخرنا
نور:10دقايق واكون قدامك يلا سلام
اي دا مش تخلي بالك
آسر:متأسف
نور:آسف ايه بس هي ناقصه تأخير
آسر:حضرتك مكنتش اقصد
نور:طيب يا سيدي تاني مره خد بالك عن اذنك
آسر:هه مجنونه دي!!يا آنسه يا آنسه ال...وبعدين بقاا
ريم:كنتي فين يا نور اتأخرتي ليه
نور:اسكتي سيبيني باللي انا فيه كفايه اللي حصلي
ريم:طيب خلاص علشان الدكتور هيبدأ
خرجنا من المحاضره
ريم:ها بقا يا ستي ايه اللي حصل مالك
نور:هو يوم باين من اوله اصلا كله كوم والاستاذ بتاع الصبح دا كوم
ريم:استاذ استاذ مين
نور:واحد قليل الذوق فاكر نفسه ماشي ف الملاهي واخرني اكتر ما كنت متأخره و في الاخر يقولي بكل هدوء مكنتش اقصد
ريم:عشان كدا متعصبه طب اهدي اهدي هروح اجيب حاجه نشربها يمكن تهديكي
نور:بتتريقي
ريم:لأ طبعا انا اقدر هرجعلك
نور:ايه دا فين الروايه كانت هنا مع الكتب معقوله تكون..ياربي هو دا اللي كان ناقص كمان
أحمد:ها بقا هنسهر فين النهارده
آسر:مش عارف شوفوا انتوا
احمد:اي دا وريني كدا الله الله دا احنا بقينا رومانسين اهوو والدنيا حلوه
آسر:بطل بواخه دي روايه وقعت من بنت وانا اخدتها ومعرفش هي مين علشان ارجعها ليها
احمد:اوبا بنت كمان دا حوار كبير
آسر:خلاص بقا هات البتاعه دي وشوف هنروح فين
مش عارف ليه اتعصبت كدا وحسيت اني مخنوق وقتها
نور:ماما ماما
ايوا يا نور انتي رجعتي
ايوا يا ماما
طيب يا حبيبتي ثواني واجهزلك الاكل
لا يا ماما مليش نفس شويه وهبقي اكل انا
زي ما تحبي
دخلت اوضتي وانا مخنوقه اوي بسبب الروايه الروايه دي انا بحبها جدا ومميزه عندي اووي
ومن غير ما احس نمت وصحيت تاني يوم وانا مش عاوزه اروح الجامعه وفعلا مروحتش
ريم:ايه يا نور مجتيش ليه
نور:مش جايه النهارده تعبانه شويه
ريم:ليه مالك
نور:هبقي احكيلك لما اشوفك بكراا
ريم:ماشي خلي بالك من نفسك مع السلامه
مع السلامه
ريم صحبتي الوحيده بحبها جدا وبتحبني نعرف بعض من ثانويه عامه وحاليا في كلية آثار اللي كانت حلم حياتي والحمد لله ربنا كرمني ودخلتها
نور:صباح الخير يا ريم
ريم:صباح الخير ايه يا بنتي في ايه قلقتيني عليكي مالك
نور:لا متقلقيش انا كويسه كنت مخنوقه شويه بصي هروح اجيب اكل اكيد مفطرتيش
ريم:ايوا
نور:خلاص هشتري اي حاجه وارجع
*ايه القمر اللي بيطلع بالنهار دا بس طيب هو في كدا طيب استني بس نتكلم
نور:انت شخص قليل الذوق لو سمحت ابعد خليني امشي
*طيب حد يقول كدا برضو
نور:انت شخص وقح وعديم التربيه
لا دا انتي زودتيها بقا وعاوزه تتعلمي الادب
نور:وفجأه لقيت حد وقف قدامي ببص لقيته....
*Nour Elsayed*

Address

Bayila Kafr Elsheikh
Biyala

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Nou'r posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share

Category