Revista Bellpuig

Revista Bellpuig Revista del municipi d'Artà (Mallorca), fundada el 5 de gener del 1960

Revista depenent de la Fundació Revista Bellpuig i que s'edita des de 1960 al municipi d'Artà (Mallorca) amb més de 600 subscriptors i amb una mitjana de 58 pàgines per número. Surt quinzenalment excepte a l'agost que no en surt cap i al desembre que només en surt un (21 anuals).

11/08/2026
11/08/2026

🩸 Demà dimarts 11 d'agost, el Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears organitza una nova jornada de donació de sang a Artà.

📍 Serà al primer p*s del Centre de Dia, de 17 h a 21 h.

➡ Reservau la vostra cita i col·laborau. Cada donació compta! ❤️

11/08/2026

👉🏻 Dissabte 1️⃣5️⃣ d'Agost
📍 Terrassa del teatre d'Artà
🕣 *21.30h*

*One Man Rocks*. És un projecte en solitari acústic amb un estil molt personal. S'inspira en el concepte d'una banda, però utilitzant bucles en directe, "live looping" consisteix a gravar i reproduir una peça de música EN DIRECTE, en temps real, només amb una guitarra acústica i una veu (sense p*stes de suport).

https://www.instagram.com/reel/C5oKkx-Nf0c/?igsh=amJ1NmR5Y2w5cTd2

Bona música i bona gent!!

Aforament es limitat i amb reserva prèvia al Whatsapp 610040840

Obertura cafeteria a les 20.00h

*Si vols sopar, hi haura 🌭 fins que s'acabin.*

Gràcies!!!

🎟 Taquilla inversa

Vos esperam! 😜

11/08/2026
11/08/2026

🌑 Amb motiu de l'eclipsi solar d'aquest dimecres 12 d'agost i davant la previsió d'una elevada afluència de persones, us recordam les principals restriccions i recomanacions al municipi d'Artà:

🚗 Mobilitat: es restringirà el trànsit a la carretera de l'ermita de Betlem (Ma-3333), entre els km 5 i 8, amb control de la Guàrdia Civil i les excepcions establertes. A més, no es podrà accedir amb cotxe ni motocicleta pel camí de Caloscamps, ni des del camí de Can Blanc ni pel camí de Cas Pillo, on la Policia Local d'Artà establirà controls d'accés.

🚲 L'accés en bicicleta estarà permès, excepte si els cossos i forces de seguretat consideren que l'afluència de persones ha arribat a un nivell que pugui suposar un risc per a les persones o per a l'entorn natural.

👓 Observació: planificau amb antelació des d'on veureu l'eclipsi, informau-vos de les restriccions i utilitzau sempre ulleres o filtres homologats per mirar el Sol.

🔥 Màxima precaució amb el foc. Ens trobam en època d'alt risc d'incendi forestal: no tireu llosques ni residus, no encengueu foc ni realitzeu activitats que puguin generar espurnes, respectau les zones restringides i manteniu lliures els accessos per als vehicles d'emergència.

📞 Si detectau fum, foc o qualsevol situació d'emergència, telefonau immediatament a l'112 i indicau la ubicació amb la màxima precisió possible.

ℹ️ Informau-vos bé abans de desplaçar-vos. Trobareu tota la informació, restriccions i excepcions a l'enllaç del Govern de les Illes Balears.

➡️➡️ https://arta.cat/vivintArta/noticia.php?id=3521

05/08/2026

📣 Avís important: els focs artificials previstos per avui vespre no es podran celebrar

👉 L'Ajuntament informa que els focs artificials previstos per avui vespre, dins el programa de les Festes de Sant Salvador, no es podran celebrar en motiu del nivell d'Alerta Foc 4, activat pel Govern de les Illes Balears.

ℹ Aquest estiu està marcat per unes condicions meteorològiques excepcionals, amb un risc molt elevat d'incendi forestal, una situació que ja ha obligat diversos municip*s de les Illes Balears a suspendre els espectacles pirotècnics previstos dins els seus programes de festes.

L’Ajuntament ha fet un seguiment continu de l’evolució de la situació amb la voluntat de mantenir l’activitat si les condicions ho permetien. Tanmateix, el municipi continua avui en nivell d’Alerta Foc 4, activat pel Govern de les Illes Balears. Com que el llançament estava previst a menys de 500 metres de massa forestal, aquest emplaçament queda afectat per les restriccions vigents, que prohibeixen la realització d’activitats pirotècniques en aquestes condicions pel risc d’incendi. Davant aquesta situació, l’Ajuntament està obligat a complir la normativa i, per tant, no es pot dur a terme l'espectacle.

Per aquest motiu, s'ha decidit posposar l'espectacle fins a la Fira d'Artà, sempre que les condicions meteorològiques i la normativa vigent ho permetin.

😔 L'Ajuntament lamenta les molèsties que aquesta decisió pugui ocasionar i agraeix la comprensió de la ciutadania. En les circumstàncies actuals, la seguretat de les persones i la protecció del nostre entorn han de prevaler.

Dirección

Rafel Blanes, 10, 1er P*s
Artá
07570

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Revista Bellpuig publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Contacto La Empresa

Enviar un mensaje a Revista Bellpuig:

Atajos

Compartir