
21/07/2025
📣
«Scherzando, vol. 3» de Joan Alfaras amb il·lustracions de Cristina Losantos.
💥Presentem el tercer i últim volum de la col·lecció «Scherzando» de Joan Alfaras💥, un mètode de 🎹piano creatiu i dinàmic per aprendre a través del joc, la prova-error i la creativitat.
L'autor ens explica:
🔸"«Scherzo» en italià es refereix al joc🎲. Quan vaig escollir el títol del llibre «Scherzando» em va semblar que acollia perfectament la meva idea de com aprendre un instrument i amb aquesta premissa he escrit aquesta col·lecció.
🔸És fruit d’un repte personal: aconseguir que els alumnes de piano toquin més motivats, sense renunciar per això a una formació completa de l’instrument."
En aquest tercer volum es presenta un ✨repertori atractiu i variat✨, i a la vegada, per acabar de treballar en algunes noves tonalitats. A més, inclou algunes peces específiques per conèixer diverses escales de 🎷jazz, ampliant així els recursos musicals que els alumnes poden explorar.
Més informació a la nostra web: boileau-music.com