14/04/2025
🌹 Com és habitual, a Fragmenta Editorial celebrem Sant Jordi amb una parada al Passeig de Gràcia de Barcelona (concretament, entre Aragó i València, a la parada 9 del tram 5). Alguns autors de les últimes novetats editorials visitaran la parada, així com altres llibreries, per dedicar als lectors exemplars dels seus respectius llibres. A més d’aquests títols, a la parada hi trobareu totes les novetats i els llibres de fons de Fragmenta, així com el darrer número de la revista Dialogal.
⏰ De 09:00h a 21:00h
🚇 Passeig de Gràcia (L2, L3 i L4) i Diagonal (L3 i L5).
✍️ A la parada hi trobareu signant Bernat Dedéu, Josep Maria Gregori, David Fernàndez, Francesc Torralba, Raül Garrigasait i Sira Abenoza. A Garrigasait i Abenoza també els trobareu signant, respectivament, a la Llibreria Finestres (10:00h) i a Abacus Igualada (15:30h).
📖 A banda dels nostres llibres, la novetat més oficiosa vinculada a Fragmenta és el darrer número de la revista Dialogal. 'Dialogal 91' aborda el messianisme des d’una dimensió històrica, política, filosòfica i artística. En una època de lideratges mundials forts i de disseminació del sagrat en mil llocs, parlem de vells i nous profetes que són plens de llums i ombres. Quines lectures cal fer-ne? Quins lideratges obren camí? Quins el desfan?
🖼️ La imatge inicial d'aquesta publicació correspon a 'Sant Jordi i la princesa' (1974), l'obra de Montserrat Gudiol que hem escollit com a portada de 'Dialogal 91'.