28/02/2023
Entrades al link de la bio i tot això
Cartell:
Escolti, no estàvem morts, ara som empresaris de la nit i magnats de la cultureta. Lo de NO VINDRÀ NINGÚ AQUESTA NIT és una conyeta, una ironia, una gràcia que ens fem per la cançó del pèsol, però podeu venir eh, estarà obert a tota persona amb entrada, no hem portat la broma tan lluny, perquè ho hauríem d'anunciar si no? Vosaltres compreu l'entrada i podreu passar com s'ha fet sempre. Ay ay ay ay AY, quin enredo més innecessari. La qüestió, compreu les entrades i ja està. Som nous al show biz, a la següent ja posarem algo més fàcil de l'estil 'es bescanvien entrades per música en directe'. Però no valen entrades d'altres coses, la del skating club del 2004, per exemple no valdria. Bueno, prou complicat aquest missatge també, reclama de massa explicació. Potser tampoc valdria, massa difícil tot plegat.
Es fa així la promo d'un bolo que has muntat? No fa pinta que sigui la millor estratègia no. Però la informació ha quedat clara, trobo: El Pèsol Feréstec live experiencia tocaran juntament amb n'Ainoa Galí que estrena moguda en directe el dia 17 de març (un divendres!) a la històrica sala de la vila de Gràcia coneguda com a Heli o Gàbal a canvi de 10 euros que us facilitarà l'accés amb un cu-erre, perquè serem uns desgraciats, però estem apostant per la digitalització com bé marquen els temps en aquest hub nostrat. Però ja us ho sabeu això que sou gent molt espavilada i molt connectada a la net, quants de valtros heu tingut una entrada física alguna vegada? Que ja aneu cap als trenta i com a molt les que compràveu a l'fnac amb quinze anys per anar al st. jordi club o alguna cosa d'aquestes. Bueno, que vingueu gent, que la cosa no es fa sola. LA COSA S'HA DE FER. I un cop feta doncs us quedeu per allà o aneu cap on se us reclami. Això es fa perquè sí, el que volem ja ho tenim.
Feu la cosa i després ja desfeu el que considereu.