11/06/2026
🌊 Avui matí a Espai Xocolat hem presentat “L’amor, la set” el concert poètic de Pau Pascual i Na Maria Nostra, projecte escènic i musical creat a partir de l’obra de Blai Bonet amb motiu de l’Any Blai Bonet.
🎙️ Durant la roda de premsa, en Pau Pascual i MARIA ADROVER han interpretat dos temes en format acústic / a ca****la, oferint un tast íntim de l’univers de l’espectacle.
✨ L’amor, la set combina poesia musicada, textures electròniques, instruments tradicionals i elements performatius per construir una proposta inspirada en la mar, el desig i la set de vida, reivindicant l’actualitat de la paraula de Blai Bonet des d’una mirada contemporània.
📍 El projecte continua el seu recorregut amb noves presentacions:
11 de juny · Portocristo · Festival MAR Poètic
12 de juny · Cala d’Or · Festival Versud
10 de juliol · Santa Coloma de Farners · Cicle Paraules Nocturnes
12 d’agost · Alaró
13 d’agost · Montuïri
15 de novembre · Teatre de Petra
🎧 Ja podeu escoltar l’EP homònim L’amor, la set, amb una selecció de peces que formen part de l’espectacle. Produït amb Juanjo Monserrat
Na Maria Nostra i Pau Pascual avui a .
📷 Anita Sancho Anita Nit
MariaAdrover ProduccionsBlau EspaiXocolat PoesiaMusicada CulturaMallorca MúsicaMallorca