Justa La Fusta

Justa La Fusta Magazine matinal de Ràdio Desvern. Cada dia us expliquem què passa a Sant Just. Entrevistes, tert?

20/11/2017

Avui parlem de productes de Menorca amb la Miracle Serra, de Cuina Miracle.

10/11/2017

Comencem la segona hora parlant amb el Narcís Figueras, moderador de la xerrada sobre el vincle entre les universitats i les entitats de recerca locals i comarcals organitzada per l'Espai Despuig.

06/11/2017

Parlem de cuina amb el Joan Targarona, de Cuina Miracle. Avui, cuina amb bolets.

20/09/2017

Avui hem entrevistat al Xavier Bonal, doctor en sociologia per la UAB, que impartirà la conferiència inaugural del curs escolar 2017/18 a Sant Just

Enacast - Ràdio Desvern

20/09/2017

Ja podeu escoltar l'entrevista que li hem fet aquest matí a l'alcalde Josep Perpinyà

Enacast - Ràdio Desvern

20/09/2017

A partir de les 11:10 parlarem amb l'alcalde Josep Perpinyà per parlar de diversos temes d'actualitat de Sant Just.

19/09/2017

Hem començat la segona hora del programa parlant amb José Loring, market manager d'Avancar, per parlar del projecte de carsharing de . Ara fem tertúlia!

18/09/2017

Avui hem entrevistat Romi Porredón, presidenta de la , per parlar de l'inici de temporada http://goo.gl/VzYcZt

18/09/2017

Avui comencem la temporada 2017/18 del Justa la Fusta amb noves seccions i tota l'actualitat de Sant Just. De què us agradaria que parléssim al programa? 🎙️

14/09/2017

DILLUNS vinent comencem una nova temporada del Justa la Fusta!!! Cada matí, de dilluns a divendres, de 10 a 13.🎙️📻

Dirección

Sant Just Desvern

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Justa La Fusta publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Compartir