MOM Works

MOM Works Información de contacto, mapa y direcciones, formulario de contacto, horario de apertura, servicios, puntuaciones, fotos, videos y anuncios de MOM Works, Empresa de radiodifusión y producción de medios, Santa Eugenia.

MOM Works es una productora independiente de documentales y contenidos audiovisuales, así como una agencia especialista en la creación y ejecución de planes de comunicación.

🦭🌊 "L’Odissea del vell marí" formarà part aquest divendres del cicle "Cabrera en perspectiva"🎬🍿Una història de ciència, ...
01/09/2026

🦭🌊 "L’Odissea del vell marí" formarà part aquest divendres del cicle "Cabrera en perspectiva"

🎬🍿Una història de ciència, conservació i esperança que ens convida a imaginar el retorn del vell marí a les nostres costes. 💙

📅 4 de setembre · 19 h
📍 Centre de Visitants de Cabrera, Colònia de Sant Jordi

🦭🌊 El vell marí, una esperança que torna 🎬

Durant dècades, la foca monjo del Mediterrani va ser considerada extingida. Però, en un remot racó de Mauritània, va ser redescoberta i, des d’aleshores, equips de biòlegs i investigadors han lluitat per frenar-ne la desaparició i garantir la supervivència dels darrers exemplars.

En el marc del cicle Cabrera en perspectiva, us convidam a descobrir la història, els reptes i les esperances que envolten el possible retorn del vell marí a les nostres aigües.

🎥 La jornada inclourà la presentació i projecció del documental “L’ODISSEA DEL VELL MARÍ”, un viatge per conèixer aquesta espècie emblemàtica i reflexionar sobre el futur de la conservació de la biodiversitat marina.
Una oportunitat per mirar la nostra mar amb perspectiva i imaginar un futur en què el vell marí pugui tornar a habitar-la. 💙

🗓️ 4 de setembre a les 19 h
📍 Centre de Visitants de Cabrera, Colònia de Sant Jordi
🎟️ Inscripcions: https://bit.ly/cabreraperspectiva

I recordau que si arribau amb temps podreu aprofitar per visitar els aquaris del centre gratuïtament.

31/08/2026
30/08/2026
09/08/2026

🦭 Avui a les 17.15 h, a IB3, nova emissió de L'ODISSEA DEL VELL MARÍ🌊

🎞️ Una road movie científica que ens porta de les costes de Mauritània fins als darrers refugis de la foca monjo mediterrània i ens acosta a la feina dels científics que, durant dècades, han lluitat per comprendre-la i protegir-la.

✨Si encara no l’heu vista, avui teniu una nova oportunitat! 🦭💙

🔗 MOM Works CaixaForum Fundación "la Caixa" IB3 Govern de les Illes Balears ICIB Ministerio de Ciencia e Innovación F E C Y T · Ciencia e Innovación · Institut d'Estudis Baleàrics Consell de Mallorca

🎬✨ Ja entram a la recta final! ✨🎬Estam tancant la postproducció de "Marisa Canut, la física revolucionària", un document...
30/06/2026

🎬✨ Ja entram a la recta final! ✨🎬

Estam tancant la postproducció de "Marisa Canut, la física revolucionària", un documental que recupera la història d'una dona extraordinària 🧪👩‍🔬 que va obrir camí en el món de la ciència i que mereix ocupar el lloc que li correspon en la nostra memòria💙

📽️ Han estat mesos d'investigació, entrevistes, viatges 🌍, arxius 📚 i moltes hores de muntatge 🎞️. Ara ja queda ben poc perquè aquesta història arribi al públic! 🙌

Aquest projecte compta amb la participació d'📺 IB3 i amb el suport de🏛️ ICIB i Consell de Mallorca.

💛 Gràcies a totes les persones que ens heu acompanyat durant aquest camí. 🍿🎥

26/06/2026

✨ "L’Odissea del vell marí" arriba a IB3 Televisió

📅 Dilluns 29 de juny
🕚 23.15 h

🦭La pel·lícula segueix el rastre de la foca monjo mediterrània, una espècie que va estar a punt de desaparèixer, i dels biòlegs que, durant dècades, han lluitat per comprendre-la i protegir-la. Un viatge des de les costes de Mauritània fins als darrers refugis de Grècia i Turquia que obre una finestra d'esperança al possible retorn del vell marí a la Mediterrània occidental.

🎬 Direcció i guió: Marta Hierro i Núria Abad
🎥 Direcció de fotografia: Jc Azpiroz
✂️ Edició: Alberto Jarabo Vicente
🎨 Grafisme i animació: Luis Ozonas
🎼 Música original: Jaume Compte i Miquel Brunet

🎞️Una producció de MOM Works, en col·laboració amb CaixaForum, amb la participació d' IB3, ICIB i F E C Y T · Ciencia e Innovación ·

Moltes gràcies per la gran acollida d'ahir a l'estrena del nostre documental “L’odissea del vell marí” a CaixaForum!Ens ...
19/06/2026

Moltes gràcies per la gran acollida d'ahir a l'estrena del nostre documental “L’odissea del vell marí” a CaixaForum!

Ens va emocionar veure la sala plena i compartir amb tantes persones l'entusiasme per la recuperació del vell marí a les nostres costes. Gràcies també a les persones que varen participar en el col·loqui, on parlàrem de seducció ambiental i del paper que pot tenir aquest documental en la conservació de l'espècie.

Mil gràcies a tot l'equip que ha fet possible aquest projecte, a les institucions que li han donat suport i a CaixaForum per la seva hospitalitat.

Que tot aquest entusiasme sigui profitós. Seguim!

CaixaForum IB3 F E C Y T · Ciencia e Innovación · ICIB Consell de Mallorca Institut d'Estudis Baleàrics

💙 Estrena de "L'odissea del vell marí" dilluns dilluns 29 de juny a les 23.15 h a IB3
13/06/2026

💙 Estrena de "L'odissea del vell marí" dilluns dilluns 29 de juny a les 23.15 h a IB3

Dirigido por Marta Hierro y Núria Abad, reconstruye la historia de la foca mediterránea

11/06/2026

La foca mediterrània o vell marí va estar a punt de desaparèixer per la persecució humana, però el compromís científic ha obert una escletxa d'esperança. 👉 https://uepmallorca.app/salvar-la-foca-mes-amenacada-de-la-mediterrania/ El documental 'L'Odissea del vell marí' s'estrenarà el pròxim 18 de juny a CaixaForum Palma. Dirigit per Marta Hierro i Núria Abad, i produït per MOM Works, la cinta analitza els esforços internacionals per protegir l'espècie i avalua les iniciatives actuals que estudien el seu possible retorn a Cabrera i a les costes de Catalunya. El mateix dia estarà disponible a CaixaForum+ i el dilluns 29 de juny es projectarà a IB3 Televisió.

07/06/2026

🎬 Des de MOM Works ens complau convidar-vos a l’estrena de L’odissea del vell marí, la nova pel·lícula documental dirigida per Marta Hierro i Núria Abad.

🦭 El film combina imatge real i animació per seguir el rastre de la foca mediterrània, una de les espècies més amenaçades del planeta. Des de les costes de Mauritània fins als darrers refugis de Grècia i Turquia, recorre la gran aventura científica i humana que ha intentat evitar la desaparició definitiva del vell marí i obre una reflexió sobre el possible retorn de l’espècie a la Mediterrània occidental.

📍 CaixaForum Palma
📅 18 de juny
🕕 18 h

Després de la projecció hi haurà un col·loqui amb les directores i alguns dels experts participants.

🎟️ Per assistir-hi, és necessari reservar seient a través d’aquest enllaç:
https://caixaforum.org/.../p/l-odissea-del-vell-mari-palma

Ens agradarà molt compartir aquesta estrena amb vosaltres. 💙🌊

CaixaForum Fundación "la Caixa" IB3 Júnior F E C Y T · Ciencia e Innovación · Govern de les Illes Balears ICIB Institut d'Estudis Baleàrics Consell de Mallorca

Dirección

Santa Eugenia
07142

Teléfono

656626981

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando MOM Works publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Compartir