15/02/2024
Reposted from Ep,familia!ens heu trobat a faltar? Doncs trankiles q ben aviat tornem a obrir el nostre temple i podreu tornar a venir a la misa dels diumenges (de moment,horari vermut,al jardi /terrassa)Ojo:Tamb tindrem un dissabte al mes al vespre i a dins la barraca de fusta amb el seu peculiar so q fa q siguin tan especials ,aquest cop amb una cara nova (el Robert a reparat i cambiat fustes i vernissat xq la Travi ens duri molts k molts més anys!)
Tornem a obrir portes el proper día 1 de març,a partir de les 19h,US Hi esperem!💫💜🎶🎵