Hala Bedi

Hala Bedi www.halabedi.eus

HALA BEDI 1:
Lautada: 107.4
Errioxa eta mendialdea: 107.7
Aiaraldea: 96.5 (Uhinak

03/03/2026

🌹✊🏼 ¿𝗤𝘂𝗲́ 𝗽𝗮𝘀𝗼́ 𝗲𝗹 𝟯 𝗱𝗲 𝗠𝗮𝗿𝘇𝗼 𝗱𝗲 𝟭𝟵𝟳𝟲 𝗲𝗻 𝗩𝗶𝘁𝗼𝗿𝗶𝗮-𝗚𝗮𝘀𝘁𝗲𝗶𝘇?

El 3 de marzo de 1976, en Vitoria-Gasteiz, la policía mató a cinco trabajadores.

No fue un accidente.
No fue un enfrentamiento.

Fue una masacre.

Ese día, miles de obreros y obreras estaban en huelga.
Trabajaban en fábricas, talleres y empresas de la ciudad.

Reclamaban algo muy básico:
salarios dignos, jornadas justas, derechos laborales y libertad sindical.

Franco había mu**to, no así el franquismo,

en las fábricas y en las calles la represión seguía intacta.

Aquella huelga no surgió de la nada.

Durante semanas hubo asambleas, organización colectiva, solidaridad entre barrios y centros de trabajo.

Gasteiz se estaba organizando como nunca antes.

La tarde del 3 de marzo,
más de cuatro mil personas

se reunieron en asamblea
en la iglesia de San Francisco de Asís,
en el barrio de Zaramaga.

La policía rodeó el edificio.
Lanzó gases lacrimógenos dentro.

Cuando la gente intentó salir asfixiada,
dispararon con munición real contra ellas.

Cinco trabajadores fueron asesinados.
Más de cien personas resultaron heridas de bala.

Nadie fue ni ha sido juzgado.
Nadie asumió ni ha asumido responsabilidades.

Pero la violencia no terminó ese día.

En los días posteriores,
en diferentes protestas por la masacre del 3 de marzo,
la policía mató a otras dos personas.

Siete mu**tos en total
por organizarse, protestar
y exigir derechos.

Estos hechos marcaron para siempre a la ciudad.

El 3 de marzo demostró la fuerza de la organización popular.
La capacidad del movimiento obrero
para cambiar la historia.

Y dejó claro
que la memoria es una herramienta política.

Hoy, Gasteiz no se entiende sin aquella lucha.

Recordar el 3 de marzo no es mirar al pasado.

Es defender dignidad, justicia y derechos,
aquí y ahora.

03/03/2026

🌹✊🏼 𝐙𝐞𝐫 𝐠𝐞𝐫𝐭𝐚𝐭𝐮 𝐳𝐞𝐧 𝐆𝐚𝐬𝐭𝐞𝐢𝐳𝐞𝐧 𝟏𝟗𝟕𝟔𝐤𝐨 𝐌𝐚𝐫𝐭𝐱𝐨𝐚𝐫𝐞𝐧 𝟑𝐚𝐧 ?

1976ko martxoaren 3an, Gasteizen, poliziak bost langile hil zituen.

Ez zen istripu bat izan.
Ez zen liskar bat izan.

Sarraski bat izan zen.

Egun hartan, milaka langile greban zeuden.
Hiriko lantegi, tailer eta enpresetan egiten zuten lan.

Oinarrizko zerbait eskatzen zuten:
soldata duina, lanaldi justua, lan-eskubideak eta askatasun sindikala.

Frankismoaren amaiera hurbiltzen ari zen,
baina errepresioa oso bizirik zegoen oraindik.

Greba hura ez zen bat-batean sortu.

Asteetan zehar asanbladak egin ziren,
antolakuntza kolektiboa sendotu zen,
auzoen eta lantokien arteko elkartasuna indartu zen.

Gasteiz inoiz baino antolatuago zegoen.

Martxoaren 3ko arratsaldean,
lau mila pertsona baino gehiago bildu ziren asanbladan,
Zaramagako San Frantzisko elizan.

Poliziak eraikina inguratu zuen, eta
gas negar-eragilea jaurti zuen barrura.

Jendea erdi itota ateratzen zenean,
benetako balekin tiro egin zuten.

Bost langile erahil zituzten.
Ehunka pertsona zauritu zituzten,
asko balaz.

Inor ez zuten epaitu.
Inork ez zuen erantzukizunik hartu.

Baina indarkeria ez zen egun hartan amaitu.

Hurrengo egunetan,
martxoaren 3ko sarraskia salatzeko protestetan,
poliziak beste bi pertsona hil zituen.

Guztira, zazpi hildako
eskubideak defendatzeagatik eta justizia eskatzeagatik.

Gertaera haiek betiko markatu zuten Gasteiz.

Martxoaren 3ak erakutsi zuen
herri-antolakuntzaren indarra.
Langile mugimenduaren gaitasuna
historia aldatzeko.

Eta argi utzi zuen
memoria tresna politikoa dela.

Gaur, Gasteiz ez da ulertzen borroka hura gabe.

Martxoaren 3a gogoratzea
ez da iraganera begiratzea soilik.

Duintasuna, justizia eta eskubideak defendatzea da,
hemen eta orain.

🌹✊🏽 [HALA BIDEO] 𝟱𝟬 𝗮ñ𝗼𝘀 𝗱𝗲 𝗠𝟯𝗺𝗼𝗿𝗶𝗮Medio siglo después de la masacre del 3 de Marzo de 1976 en Gasteiz, sentamos a quien...
01/03/2026

🌹✊🏽 [HALA BIDEO] 𝟱𝟬 𝗮ñ𝗼𝘀 𝗱𝗲 𝗠𝟯𝗺𝗼𝗿𝗶𝗮

Medio siglo después de la masacre del 3 de Marzo de 1976 en Gasteiz, sentamos a quienes vivieron aquel día junto con la juventud de hoy en día.

Este video no es solo un recuerdo, es un puente necesario.

🌹 50 años de M3moria 🌹Medio siglo después de la masacre del 3 de Marzo de 1976 en Gasteiz, sentamos a Esther Ibarrola, Bego Oleaga y Jesus Maria Soubies "T...

23/07/2025

📹 [Hala Bideo] Pilar Revilla eta Begoña Oleagak Rafah Martxaren deportazioari buruz hitz egin dute

👉https://youtu.be/rMOcE6a7vUk

22/07/2025

📻 Uda honetan 2500 irratsaio baino gehiago berriz entzungai Halabedi irratian.
Berrerrepikapen artean: La Tanguería, Desde el abismo, Mar de fueguitos, Hego Amerikako zain irekiak irrati-nobela gisa… eta askoz gehiago.🎙

Uda freskatzeko irratsaioak.💧

📹 [Hala Bideo] Zabalgana: más viviendas, cero servicios
10/07/2025

📹 [Hala Bideo] Zabalgana: más viviendas, cero servicios

David Brea, miembro de la AAVV de Zabalgana, Zabalgana Batuz, traslada el hartazgo y hastío de las vecinas y vecinos de Zabalgana al ver que su barrio crece ...

💶 «The Champions Burger» enpresa «langileak ahalik eta gehien estutzen» saiatuko dela salatu du LASek
09/07/2025

💶 «The Champions Burger» enpresa «langileak ahalik eta gehien estutzen» saiatuko dela salatu du LASek

Ez da lehen aldia

🪫 Arabako Foru Aldundiak aurretiko baimena eman dio Larragorriko zentral eolikoari
09/07/2025

🪫 Arabako Foru Aldundiak aurretiko baimena eman dio Larragorriko zentral eolikoari

  Pasa den martxoan eman zion baimena Eusko Jaurlaritzak Orozko, Laudio eta Amurrion, Green Capital Energy enpresak martxan jarri nahi duen Larragorriko zentral eolikoari. Industria,…

Dirección

Bueno Monreal 16
Vitoria-Gasteiz
01001

Teléfono

+34945128855

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Hala Bedi publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Compartir