20/03/2026
Mun on pitänyt pitkään tehdä tää postaus.
Kun on sellainen olo et: ”eihän me olla paljoa mitään tehty”, on hyvä kaivaa 2016 vuoden kuvat kun ostettiin meidän talo 🙏🏼❤️
Enjoy! 😅❤️
Kodin sisustamista IG@haapalassa
Karkkila
Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Haapalassa :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.
Lähetä viesti Haapalassa :lle: