08/06/2026
Jos pitäisi nimetä yksi synttärijuhlien varma hitti, se olisi tämä: oma jätskibaari! 🤩❤️🍦🍨
Meillä lastenjuhlien jätskibaari on ollut mukana jo useampana vuonna, eikä sen suosio tunnu hiipuvan lainkaan.
Rakennamme jätskibaarin meidän lasitetulle terassille ja keittiön ikkuna on täydellinen “tilausluukku”. Jokainen lapsi saa oman tilauslomakkeen, johon hän kirjoittaa nimensä ja rastittaa haluamansa jäätelömaut, kastikkeet ja herkut. Valittavana on ollut esimerkiksi suklaata, mansikkaa ja vaniljaa sekä kastikkeita, nonparelleja, kermavaahtoa, suklaarakeita, keksitikkuja ja pieniä yllätyksiä.
Kun tilaukset on jätetty sisään, jätskibaarin työntekijät aloittavat hommat. 😄 Me vanhemmat vedämme yleensä teemaan sopivat asut päälle ja työnjako menee niin, että toinen pyörittelee jäätelöpallot tilausten mukaan ja toinen viihdyttää asiakkaita tilausluukulla ja koristelee annoksia. Välillä tuntuu kuin pyörittäisi pientä teatteriesitystä samalla! 😄
Yksi juhlan kohokohdista on se hetki, kun lapsen nimi kuulutetaan ja hän pääsee seuraamaan oman annoksensa valmistumista luukulla. Se innostus ja odotus on ihan parasta katsottavaa. ✨
Ja tietenkin oikeassa jätskibaarissa on oma tunnusmusiikki. Meillä lapset tietävät heti mitä tapahtuu, kun tuttu kappale alkaa soida: jätskibaari on avattu! 🎶🍨
Tallenna idea seuraavia synttäreitä varten! 💛