07/06/2026
Mainos 🪨 Mitäs tykkäät muutoksesta? Eikö olekin mieletön ero pelkillä kivillä?😍
Rajattiin talon seinustat HB-Betonin patinoiduilla muurikivillä ja alettiin asentaa tommosta pohjakangasta jo yhdelle puolelle, jotta rikkaruohot pysyisi kurissa.
Patinoitua muurikiveä saa kolmessa eri koossa, joten ladontavaihtoehtoja on vaikka kuinka: voi tehdä elävän, monimuotoisen muurin tai tyylikkään yhden kivikoon linjan (vika oli meidän valinta).
Patinoitu pinta on ihanan persoonallinen ja tyylikäs! Se tukee sellaista modernia, m***a kotoisaa pihaa, jota tavoittelen.🥹
Ja taustalla on suomalaista osaamista:
HB-Betonilla on lähes 70 vuoden kokemus, ja kivet valmistetaan Suomessa laadusta tinkimättä.👌🏻
Tää olis mennyt jo itsessään 1% juttuna Koti kuntoon -paranteluissa, mut tän kesän homma ois nyt jatkaa tätä!
Eli mitä seuraavaksi:
🪨 täytetään tää allas koristekivillä vai jollain muulla?
🌸 kukkia myös somisteeksi?
Help!😅 Mitä SÄ laittaisit tähän? Otan ideat ilolla vastaan! 👇