12/06/2026
Olen äärettömän onnekkaassa asemassa, ja kuulemani mukaan myös monen mielestä vähän hullu. Kesällä mulla on nimittäin aika liikkuva työ ja taas kerran oon Lapissa. Ja koska rakastan luontoa ja teltassa nukkumista niin tää on vähän niinkuin olisin retkellä koko ajan. 😍😍😍 Kaikki siis ei tätä teltassa nukkumisen ihanuutta ymmärrä, mut esim Lapissa se mahdollistaa sen että pääsee upeisiin paikkoihin lähelle luontoa, rauhaa ja hiljaisuutta.