21/07/2022
No niin. Yrittäjänä nyt 24 vuotta. Työtilanne aikamoista sinikäyrää. Aivan mielettömän hienoja kokemuksia takana ja about tuhannen viidensadan asiakkaan kanssa tehty menestyksekästä yhteistyötä.
Minusta on hienoa tehdä asiakkaiden kanssa proggiksia ja saada ideoida sekä läväyttää oma luovuus esiin. Ja saada asiakkaat tyytyväisiksi. Yhteistyö rules.
No sitten on se virallisempi puoli. Yellit, verottaja sun muut. M***a ne on nykyisin aika "just do it" -juttua.
M***a se, minkä eteen oikeasti joutuu ponnistelemaan, on: uusien nettisivujen synnyttäminen.
Ne ovat kuitenkin jollakin tapaa niin henkilökohtaisia, sekä lähes ainoa käyntikortti ulos netin ihmeelliseen maailmaan. Eli kynnys on tietty korkealla.
Onneksi Nettikari Oy oli mitä mainioin yhteistyökumppani näiden uusien sivustojen maailmaan saattamiseksi.
Ja on tosi upeaa, jos käytte katsastamassa miltä nämä uudet sivut näyttävät: