03/05/2026
TEIN SEN!! Siis MINÄ tein itse, kokonaan itse tein verkkokurssin! Kyllä siinä työtä olikin, kuvasin (eli myös leivoin) moneen otteeseen, että saan eri kuvakulmista materiaalia. Laitoin kaikki vinkkini ja kaikki oppimani asiat kurssiin ja siellä se nyt on, ja ensimmäiset on jo kokeilleet ohjeita ja onnistumisia on tullut! En vois olla ensinnäkin ylpeämpi itsestäni ja onnellisempi, kun saan jakaa näitä oppimiani asioita. Ja ihanaa, kun palaute on ollut sitä, että sieltä löytyy kaikki samasta paikasta. 🥰
Vaikeinta oli tehdä ohjeet, kun teen macaronit aivan perstuntumalla, oon oppinut seuraamaan marengin valmistusta, enkä ole kytännyt kelloa, m***a nyt piti antaa suuntaa antavat aikamääreet ja sen vuoksi piti m***a kertaa kellottaa omaa tekemistä. Jälkikäteen ajateltuna, olis ehkä voinut ottaa jonkun kaveriksi tähän hommaan, niin olisi ollut joutuisampaa kuvata, m***a näillä mennään. Editointi oli aivan 🤬🤬 luulis että olisin jo tottunut siihen hommaan, m***a tässä oli kyllä ihan hulluna hommaa!! Nyt alkaa sitten jännittävät ajat, kun ihmiset tekee ohjeillani, en tajunnut, että tämä se vasta jännittävää onkin 😱
Sitten, kun koitti julkaisun hetki, niin siinä sitä vasta tulikin ongelmat kehiin, m***a 24h painoin duunia, että saan ne julkaistua (ja ensinnäkin ratkottua mikä oli ongelmana), joten kyllä, olen melko periksiantamaton tapaus! Ainoa missä luovutan, on miesten suhteen, m***a olkoon se oma tarinansa kerrottavaksi joskus 😅
Olkaa ylpeitä tekemästänne työstä tai saavutuksistanne ja hehkuttakaa sitä! 🥹🥰
Kiitos, kun myötäelitte tässä mukana!