Minnskis

Minnskis Huumorivideoita
IG: minnskis
TikTok: minnnskis Yhteistyöt: [email protected]

10/06/2026

Tuttua? Ei se aina helppoa ole tää vanhemmuus, eikä sais sortua uhkailuun, m***a välillä saattaa tulla sanottua, että ”no sitten et saa rahaa” tms. 🤭
Tää ääni ei ollut suomeksi läheskään niin hyvä, oli pakko tehdä englanniksi 😌

08/06/2026

Mainos Kerroinkin jo viime viikolla stoorissa, että elämääni on tullut jotain mitä olen kauan odottanut ja vihdoin robotti-imuri tuli elämäämme! Hän on Rocky (sukunimi on myös eräältä leffasankarilta, jos tiedätte ketä tarkoitan). Tämä oli rakkautta ensisilmäyksellä. Minulla ei ole aiempaa kokemusta robotti-imureista ja tuli suurena yllätyksenä kuinka kätevä se on! Lisäksi se on hiljainen, tehokas, kyvykäs menemään mattojen ja kynnysten yli (max 4cm korkeiden), mahtuu sängyn ja sohvan alle, koska se on vain 7,98cm korkea, ja se moppaa! Olen aina vihannut imurointia ja moppaamista, aina! Ja nyt mulla on vihdoin kaveri, joka tekee sen puolestani, Roborock Qrevo Edge 2 Pro aka Rocky.
Nyt kesän sotkut saa tulla (eli lasten kenkien mukana tulleet kivet ja futiskentän kumirouheet), ei tarvitse miettiä, että hitsi kun nekin pitää siivota, Rocky hoitaa ne. Laitoin myös ajastuksen joka päivä klo 10, jotta aamupalan jälkeiset sotkut lattialta tulee siivottua heti. Ennen koira hoiti ne, m***a nyt ne hoitaa Rocky. 
Nauti kesästä ilman siivoushuolia, hyödynnä Summer Sale ja säästä 450€, linkki löytyy stoorista 😎
Ja kerro hei, tykkäätkö imuroida itse, vai olisko tollanen robotti-imuri ihana? 
Suurella lämmöllä suosittelen, lapsetkin tykkäsivät, mut se nyt ei tullutkaan yllätyksenä, Rocky helpottaa heidänkin elämäänsä 💖

04/06/2026

Oliskin niitä äijiä tekemässä näitä töitä 😅 Hyvä asia on se, että mulla on hitokseen paljon töitä, ja tänä kesänä (ehkä jos maltan) saatan vaikka pikkusen lomaillakin, mut ei oikein tunnu siltä, että pystyisin siihen 🫣🫣 siis sekin tietty hyvä merkki, että on työ, jota rakastaa tehdä. M***a toki olisin voinut miettiä, että oon tosiaan yhden naisen yritys, m***a en valita, vaan nautin 🥰
Pojan kanssa lupasin kyllä käydä frisbeegolfia tällä viikolla vielä viskomassa, et sen verran pidän taukoa 💪
Ja kun täs yhressä porukalla tehrään, niin tässä vielä mitään kiirettä oo 😄

30/05/2026

Onnea kaikille valmistuneille! 🥰 Jotenkin muistelen, että aikanaan, kun olen ylioppilaaksi kirjoittanut, niin tuon kaltaista se juhlinta oli, mut veikkaan, että tänä päivänä rauhallisempaa nuorten juhlinta, vai onko vaan mututuntuma?
Sopii tää siihenkin, jos Suomi voittaa Kanadan tänään 💪

Joka tapauksessa, oikein aurinkoista viikonloppua! Juhlikaa maltilla 🥰🥂

Ja terveiset entiselle työkaverilleni, joka tätä biisiä multa toivoi lipsynkattavaksi 🥰

22/05/2026

Mainos ja alekoodi ⬇️! Tein ystävälleni mielikuvaharjoituksen, joka muuttuikin todeksi! Kuten stooreistani jo huomasitte, yllätin ystäväni viemällä hänet rentouttavalle lomalle Ikaalinen Spahan. Täytyy todeta, että paikka on kokenut miellyttävän muutoksen! En osaa edes sanoa mitä sieltä puuttuisi, siellä on kaikkea pariskunnille, ystäväporukoille ja perheille, ja eräs seuraajani sanoi varaavansa mää-matkan tänne seurattuaan stoorejani, eli sopii jokaiselle!

Saunamaailma UTU oli aivan ihana. Saunoja löytyy kyllä ilman Saunamaailmaakin, m***a itse kovana saunojana nautin paljon Saunamaailmasta ja ulkoaltaasta. Kävimme kolmessa saunarituaalissa, kaikki olivat erilaisia ja jokaisesta pidimme. Siinä tuli myös mielikuvaharjoitus, kun sulki silmät, kuunteli musiikkia, nautti lämmöstä ja ohjaajan tuomasta energiasta. Vesitropiikista löytyy jokaiselle jotakin, m***a erityisesti lapsiperheille kivat allasalueet. Vesijumppaankin osallistuimme, oli ruuhkaa, selvästi suosittuja nekin!

Day Spa -hoitola on erittäin kattava, sieltä löytyy kasvo- ja jalkahoitoja, vartalorituaaleja ja duo-hoitoja yhteiseen hemmotteluhetkeen.
Ulkoa löytyy frisbeegolf-rata, minigolf, kesällä kelluva vesipuisto, ulkoilureittejä yms.

Kävimme herkullisen aamupalan lisäksi syömässä kahdessa eri ravintolassa; Restaurant Kyröksessä ja A la carte Tuomarlassa. Kyröksen pitsat olivat kyllä hyviä!Kesällä aukeaa Ikanema Beach Bar.

Majoitusmahdollisuuksia on monenlaisia, me majoituimme aivan ihanassa Lakeside Suitessa, noin ihanassa majoituksessa en ole ennen yöpynyt! Meillä oli ulkoporeallas (lisämaksullinen) käytössä ja voi että miten mieli lepäsi katsellen järvelle ja rentoutuen. Kiinnostaisi myös majoitus AuroraHut igluveneessä.

Aion tuoda lapseni tänne seuraavaksi!
Rakastuin Ikaalinen Spahan. Lähdin sieltä ihan uutena ihmisenä 🥹

Alekoodi MINJA oikeuttaa -30% alennukseen majoituksesta (voimassa 19.5.-2.6.2026, koskee: päärakennus, WoW-huoneet ja Lakeside suitet), majoitusajankohta 31.12.2026 saakka (paitsi Kesäehtoo 28.7.-1.8. ja joulu)

Milainen sinusta on täydellinen loma?”

15/05/2026

En tiiä oikein, että voiko sanoa, että tää on vitsi, m***a jotenkin kun säästetään joka kohdasta, niin tätäkö se sit on, että ei oo aikaa perehtyä potilaan vaivoihin eikä ehditä hoitamaan? 🫣 Tässä yrittäjäksi hypättyäni olen näitä asioita pohtinut, kun ei ole työterveyttä. M***a arvostan jokaista terveyskeskuslääkäriä, ei oo varmasti helpoin duuni. 💪
Herääkö ajatuksia? Ja kuitenkin huumoriksi tarkoitettu video ja olipa ihanaaaa tehdä pitkästä aikaa Kaikkos-video, minä niin pääsen tohon hahmoon kiinni 💪🤩

08/05/2026

Mainos kalevavakuutus.fi En kyllä lähtisi hyppäämään ilman henkivakuutusta, minun tuurilla mulle kävis huonosti, eli summa summarum -> en hyppää, vaikka on henkivakuutus 😅
Tiesitkö muuten, että 80% työikäisistä (eli minun ikäisistä) kuolee sairauksiin (ei siis tapaturmiin, kuten yleisesti ajatellaan). Henkivakuutus korvaa sekä sairaudesta, että tapaturmasta johtuvan kuoleman.

Henkivakuutus on asia, joka usein jää ottamatta, koska se on aiheena ahdistava. M***a Henkivakuutusyhtiö Kalevan ammattiliittojen jäsenille (yli 90 ammattiliittoa) henkivakuutuksen ottaminen on nopeaa, vaivatonta ja edullista. Esimerkiksi 30-vuotiaalle tehyläiselle yhden hengen henkivakuutus maksaa 6,60 €/kk 100 000 euron korvaussummalla.

Sinä päätät korvauksen suuruuden (jopa 300 000 € korvaussumma) ja edunsaajan. Terveysselvityksessä on vain viisi terveydentilaasi koskevaa kyllä-ei-kysymystä ja saat vakuutuksen voimaan vartissa.
fi

05/05/2026

Pitäiskö tää tehdä kokonaan? En kyl tiiä pystynkö, kun tämäkin pätkä tuotti tuskaa 😅 Mut about sadannen otoksen jälkeen onnistui näinkin hyvin 😅
Kan jag få 25 kr?

03/05/2026

TEIN SEN!! Siis MINÄ tein itse, kokonaan itse tein verkkokurssin! Kyllä siinä työtä olikin, kuvasin (eli myös leivoin) moneen otteeseen, että saan eri kuvakulmista materiaalia. Laitoin kaikki vinkkini ja kaikki oppimani asiat kurssiin ja siellä se nyt on, ja ensimmäiset on jo kokeilleet ohjeita ja onnistumisia on tullut! En vois olla ensinnäkin ylpeämpi itsestäni ja onnellisempi, kun saan jakaa näitä oppimiani asioita. Ja ihanaa, kun palaute on ollut sitä, että sieltä löytyy kaikki samasta paikasta. 🥰

Vaikeinta oli tehdä ohjeet, kun teen macaronit aivan perstuntumalla, oon oppinut seuraamaan marengin valmistusta, enkä ole kytännyt kelloa, m***a nyt piti antaa suuntaa antavat aikamääreet ja sen vuoksi piti m***a kertaa kellottaa omaa tekemistä. Jälkikäteen ajateltuna, olis ehkä voinut ottaa jonkun kaveriksi tähän hommaan, niin olisi ollut joutuisampaa kuvata, m***a näillä mennään. Editointi oli aivan 🤬🤬 luulis että olisin jo tottunut siihen hommaan, m***a tässä oli kyllä ihan hulluna hommaa!! Nyt alkaa sitten jännittävät ajat, kun ihmiset tekee ohjeillani, en tajunnut, että tämä se vasta jännittävää onkin 😱

Sitten, kun koitti julkaisun hetki, niin siinä sitä vasta tulikin ongelmat kehiin, m***a 24h painoin duunia, että saan ne julkaistua (ja ensinnäkin ratkottua mikä oli ongelmana), joten kyllä, olen melko periksiantamaton tapaus! Ainoa missä luovutan, on miesten suhteen, m***a olkoon se oma tarinansa kerrottavaksi joskus 😅

Olkaa ylpeitä tekemästänne työstä tai saavutuksistanne ja hehkuttakaa sitä! 🥹🥰

Kiitos, kun myötäelitte tässä mukana!

Osoite

Tampere

Nettisivu

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Minnskis :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Ota Yhteyttä Yritys

Lähetä viesti Minnskis :lle:

Jaa