22/09/2025                                                                            
                                    
                                                                            
                                            𝗩𝗜 𝗥𝗜𝗡𝗚𝗥𝗔𝗭𝗜𝗨 𝗗𝗜 𝗖𝗢𝗥𝗘 🫶
Più chè mai, sta terza edizione di 𝗜 𝘀𝗰𝗼𝗻𝘁𝗿𝗶 𝗽𝗮𝗶𝘀𝗮𝗻𝗶 𝗱𝗶 𝘂 𝗰𝗮𝗻𝘁𝘂 hà fattu vede a forza di a nostra terra : un populu vivu, sparsu à i quattru scorni di l’isula, ma addunitu da a listessa brama di cantà è di sparte.
Ringraziu di core à tutti i cantadori, chì sò ghjunti da luntanu o da vicinu per dà voce à u nostru patrimoniu, à l’amichi, à i curiosi, à i paisani è à a ghjente di u circondu chì anu vulsutu campà cun noi stu tempu di cultura è d’amicizia.
Un ringraziu particulare dinù à l’Associu Circulu Cyrnos, cumpagnu fidatu di stu caminu è anima viva di u paese, chì cù passione è perseveranza tene accesa a fiamma di a vita paisana tuttu l’annu, à l’amichi di Kultura per u magnificu filmettu ch’elli ci anu rigalatu, è à France 3 Corse Via Stella per esse stati prisenti à fiancu à noi per sparte st’evenimentu.
A forza di sti scontri vene da voi, da u vostru curagiu di trasmette, di participà è di fà campà a nostra lingua è i nostri usi culturali.
𝗔𝗹𝗹𝗼𝗿𝗮, 𝗱𝗶 𝗰𝗼𝗿𝗲, 𝘃𝗶 𝗿𝗶𝗻𝗴𝗿𝗮𝘇𝗶𝘂 𝗲̀ 𝗮̀ 𝗮 𝗽𝗿𝗼𝘀𝘀𝗶𝗺𝗮 !
U primu filmettu ghjunghjerà prestu, in aspettendu, eccu qualchi ritratti per tene viva a memoria di sta magnifica ghjurnata.
Petru-Pà