Foodvaganza

Foodvaganza 我係一個好鍾意食嘢嘅女仔,有日忽發奇想,與其每一日都要食嘢,大家又?

[下午茶時間🥐]偶然走過銅鑼灣希慎的  , 一向我都幾鍾意食牛角包嘅,而佢地成日都會推出一啲新味。今次發現呢個名為加力茜牛,我本來以為綠色喎,唔通今次出抹茶?!? 😍😍😍再睇真啲原來係芫茜同蒜蓉😅😅蒜蓉本人好ok 㗎,但芫茜係絕不OK 🙅🏻...
07/07/2017

[下午茶時間🥐]
偶然走過銅鑼灣希慎的 ,
一向我都幾鍾意食牛角包嘅,
而佢地成日都會推出一啲新味。
今次發現呢個名為加力茜牛,
我本來以為綠色喎,
唔通今次出抹茶?!? 😍😍😍
再睇真啲原來係芫茜同蒜蓉😅😅
蒜蓉本人好ok 㗎,但芫茜係絕不OK 🙅🏻🙅🏻
所以今次係誠意推介俾芫茜愛好者.......
或者大家都可以share 下食完評價吓😄

Sunday Brunch, CIY = cook it yourself!!! 😄😄Vietnam Fusion 🤗香蒜扎肉炒扁意粉唔係賣花讚花香,真係炒得幾好食㗎😁😁如果屋企有九層塔仲正😋除左寫食評,其實我都識得煮嘢食㗎🤣平時出街食成百...
02/07/2017

Sunday Brunch, CIY = cook it yourself!!! 😄😄
Vietnam Fusion 🤗
香蒜扎肉炒扁意粉
唔係賣花讚花香,真係炒得幾好食㗎😁😁
如果屋企有九層塔仲正😋
除左寫食評,其實我都識得煮嘢食㗎🤣
平時出街食成百蚊個意粉,
自己煮50蚊都唔洗,仲可以分幾餐,哈哈
呢個絕對係可以列入好老婆系列菜式。
#出街食到嘅嘢其實自己都煮得到

[6點半食堂] 今日想同大家介紹一下位於佐敦的米線店。呢間米線之所以特別,唔係佢主打麻辣,酸辣,魚湯呢啲一街都賣緊嘅嘢。佢特別在主打食牛同羊肉米線。全個主食餐牌你要選擇嘅係...........1. 牛/羊/牛羊2. 羊肉帶皮/ 淨瘦3. ...
14/03/2017

[6點半食堂]
今日想同大家介紹一下位於佐敦的米線店。
呢間米線之所以特別,
唔係佢主打麻辣,酸辣,魚湯呢啲一街都賣緊嘅嘢。
佢特別在主打食牛同羊肉米線。
全個主食餐牌你要選擇嘅係...........
1. 牛/羊/牛羊
2. 羊肉帶皮/ 淨瘦
3. 大碗$49/ 細碗$39
對於選擇困難症人仕如我黎講,簡直係福音。
首先,我唔食牛,所以只係食羊,
我個人唔太喜歡食皮,所以要淨瘦。

在此,我想同大家講,
雖然大碗同細碗只差$10蚊,
但喺你叫大碗之前,先睇吓人地啲食評同照片,
衡量一下自己有無能力食一個洗面缸咁大嘅麵,
千祈唔好貪小便宜,眼闊肚窄做左大嘥鬼。
大碗真係好大,當日隔離枱有男仕叫左碗大嘅,
碗面一上枱佢都嚇親,嘩咗一聲!

呢間舖頭真係好足料,
加$1加左少少酸菜。
羊肉切成薄片,唔會好膻。
清湯夠味,再加上佢地嘅辣椒油,
成碗米線,食晒,正!
酸菜佢地多用葉嘅部份,好嫩,唔會好酸。
當日我係好餓咁去食左個細碗,食完5點,
但飽到晚飯都唔洗食。
如果你喜歡食牛肉和羊肉的話,
我覺得不妨可以去試一試,
但如果你超怕膻味的話,
我建議你可能行過門口都要兜路行,
因為嗰陣膻味基本上你喺前2個舖位就聞到。

**下午茶時段(2:30pm-6pm) 送飲品🤣

雲南啊老表黑羊湯鍋米綫 (佐敦)
佐敦上海街35號地舖

坐落在九龍城的家嫂是其中一間明星食堂,門口貼滿家嫂和明星的合照。家嫂星洲美食主打叻沙,完全不吃辣的,亦有滷水飯和魚湯米線選擇。記得頭幾次去食家嫂都是晚餐,晚餐價錢一碗最普通的家嫂叻沙都$70-80一碗,不包括飲品。價錢唔算平。今次見有午餐包...
10/03/2017

坐落在九龍城的家嫂是其中一間明星食堂,
門口貼滿家嫂和明星的合照。
家嫂星洲美食主打叻沙,
完全不吃辣的,亦有滷水飯和魚湯米線選擇。
記得頭幾次去食家嫂都是晚餐,
晚餐價錢一碗最普通的家嫂叻沙都$70-80一碗,
不包括飲品。價錢唔算平。

今次見有午餐包飲品都是$47 up,
所以又走入去食。
今次點了星洲冬蔭米線,配玫瑰荔枝茶($47)。
另外再額外點了一份小食生菜($12)。
這款米線已配牛丸,貢丸及墨魚角。
由於本人不吃牛肉,
所以牛丸換來多半粒貢丸😑
略嫌有點不夠大方。
湯底有鮮味,但確實唔可以用泰色冬蔭公嗰種味去比。
你當食星泰fusion 咁樣啦。
值得一讚係個湯,無味精,真材實料。👍
食完唔會口乾,搏命搵水飲😁

至於個小食生菜份量較少,
如果係跟餐+$8 咁會合理一啲。😅
至於玫瑰荔枝茶,完全飲唔到荔枝味。
可能因為個湯太濃,而個茶又唔甜,
結果,飲飲吓覺得好悶。
整體其實唔差,相信我會回頭嘅。

大家見我寫過咁多篇食評,一直都好持平,盡量保持原汁原味嘅如實報導。但...本小姐今日真係見識過沒有最差,只有更差。我只能說Nene chicken,Goodbye! 今日點了1碟雙拼炸雞($178) 和芝士年糕拉麵底($108) 雙拼炸雞我...
07/03/2017

大家見我寫過咁多篇食評,
一直都好持平,盡量保持原汁原味嘅如實報導。
但...本小姐今日真係見識過沒有最差,只有更差。
我只能說Nene chicken,Goodbye!
今日點了1碟雙拼炸雞($178) 和芝士年糕拉麵底($108)
雙拼炸雞我選了甜辣炸雞和初雪炸雞兩款口味。
初雪炸雞,好靚啊個名,其實即係芝士粉炸雞。
首先,個甜辣炸雞,甜同辣嘅比例係5:1丫。
好甜,好似食緊咕嚕雞咁!
至於個初雪炸雞,隨炸雞仲送多幾舊薯角俾你。
但個薯角真係唔送好過送,凍嘅,係近乎冰凍咁!
搞到我同男友忍唔住叫個侍應黎問吓點解個薯角係凍嘅?
點知個侍應話,係咁㗎!
我心稔,ok 啲雞都熱熱地嘅,可能係個薯角佢炸起擺得太耐姐,唔緊要照食啦!
老實講啲雞都唔係熱辣辣咁,都係比暖熱少少咁啦。
第2個拉麵年糕,ok 我真心無稔過呢個食物會變左甜食,好甜,甜到好似食緊甜品咁,仲兼又係唔熱嘅,好難食!
拉麵用辛辣麵年糕未煮夠時間完全係一舊淡而無味嘅粉團我都算了,但甜到甜品咁點食啊?!

整體黎講,試2樣2樣都好失敗!

NeNe Chicken (葵芳)
葵芳興芳路223號新都會廣場L1層185號舖

[週末好去處系列] 今日是Happy Friday, 未決定呢2日有咩節目好的話,不妨考慮這裡。葵芳,除葵廣美食以外,其實隱藏了很多小店。小店各有特色,今次經朋友介紹到TOOLSS 一嚐咖啡和美食,扮個偽文青。這次點了Flat White ...
10/02/2017

[週末好去處系列]
今日是Happy Friday,
未決定呢2日有咩節目好的話,不妨考慮這裡。

葵芳,除葵廣美食以外,
其實隱藏了很多小店。
小店各有特色,今次經朋友介紹到TOOLSS 一嚐咖啡和美食,扮個偽文青。
這次點了Flat White 和香草奶油煙三文魚意大利麵。
Flat White 香濃幼滑,咖啡味濃郁,入口回甘。
沒有花巧的拉花,對一向喜歡簡單的我,
更加喜歡這種樸實,走實力派路線的小店。
食物上枱的時候熱呼呼的,幸福!
味道咸淡得而,奶油味香濃,
喜歡creamy 的朋友應該會大愛。
值得一讚是當日只見一位女侍應,
雖然只得一人,但女侍應的態度很好👍

TOOLSS (葵芳)
葵芳美芳街2-14號昌鴻大廈地下5號舖

因為工作,我又到元朗覓食。本來想到另一家店的,但2pm 人家已收市了,於是只好誤打誤撞,憑直覺走入。午市餐牌選擇眾多,有刺身丼,熟食丼,壽司.......今次我選擇了灸燒三文魚帆立貝丼。每個丼都跟面豉湯和沙律,飲品會另外加$6 up。面豉湯...
07/02/2017

因為工作,我又到元朗覓食。
本來想到另一家店的,但2pm 人家已收市了,
於是只好誤打誤撞,憑直覺走入。
午市餐牌選擇眾多,有刺身丼,熟食丼,壽司.......
今次我選擇了灸燒三文魚帆立貝丼。
每個丼都跟面豉湯和沙律,飲品會另外加$6 up。
面豉湯溫度剛好,唔會太咸。
沙律生菜新鮮脆口,夠晒fresh。
至於個主菜亦不錯,未算非常驚喜,但性價比高。
三文魚有三片,挺厚身的,
帆立貝有4粒,未算鮮甜。
加上燒汁,味道很夾,可以不用醬油已夠味。
唯一覺得帆立貝燒得有點焦。
但以$62 食到一個如此質數的丼飯,
兼不用等位,舒舒服服的吃一餐,
本人表示有機會我一定會回頭的。

丼家和食 (元朗)
元朗教育路71-79號京都閣地下1號舖

元朗許祥昌車仔麵,聞名不如見面。今次叫左個大雜,所謂的大雜即係大的雜錦麵,咩都有啲。最啱我呢啲山長水遠,梗係咩都試吓嘅食客。許祥昌我只可話佢嘅出名係在於平。講真,味道真係嘛嘛喇,唔難食,但都唔見得有咩特別出色。大麵27個大洋食飽個肚就係咁。...
24/01/2017

元朗許祥昌車仔麵,聞名不如見面。
今次叫左個大雜,
所謂的大雜即係大的雜錦麵,咩都有啲。
最啱我呢啲山長水遠,梗係咩都試吓嘅食客。
許祥昌我只可話佢嘅出名係在於平。
講真,味道真係嘛嘛喇,唔難食,
但都唔見得有咩特別出色。
大麵27個大洋食飽個肚就係咁。
同區我會寧願選擇永年。
但其實我食過最好食嘅車仔麵真係牛頭角下邨嗰間。
可惜,而家已經無左喇😢😢

許祥昌食店 (元朗)
元朗擊壤路17號順發大廈地下B舖

葵廣多嘢食係人都知啦😄本來淨係想去吉野家買個豚肉飯食點知隔離有間阿佳拌麵有滷水溏沁蛋($20/2隻) 決定加料👍隻蛋都幾好食嘅,入味同堅流心😍雖然幾好食,下次都想試埋個拌麵不過等嘅時間就真係耐左啲喇⏰2隻蛋足足等左20分鐘先有原因係佢唔理你...
12/12/2016

葵廣多嘢食係人都知啦😄
本來淨係想去吉野家買個豚肉飯食
點知隔離有間阿佳拌麵
有滷水溏沁蛋($20/2隻) 決定加料👍
隻蛋都幾好食嘅,入味同堅流心😍
雖然幾好食,下次都想試埋個拌麵
不過等嘅時間就真係耐左啲喇⏰
2隻蛋足足等左20分鐘先有
原因係佢唔理你叫乜,都一定要跟號數叫🙄

阿佳拌麵 (葵芳)
葵芳葵富路7-11號葵涌廣場3樓303F號舖

病左10日,今日終於可以食啲好食嘅嘢喇😃呢間米線係我一直好想介紹俾大家嘅因為真係好好食😋重點係無味精,食完唔會狂飲水👍我最鍾意食佢嘅麻辣湯底如果唔係食得好辣嘅朋友仔叫小小辣就好了因為佢啲辣係偏辣的🌶今次叫左冬菇,雞肉,炸醬 3餸米線$38 ...
02/12/2016

病左10日,今日終於可以食啲好食嘅嘢喇😃
呢間米線係我一直好想介紹俾大家嘅
因為真係好好食😋
重點係無味精,食完唔會狂飲水👍
我最鍾意食佢嘅麻辣湯底
如果唔係食得好辣嘅朋友仔叫小小辣就好了
因為佢啲辣係偏辣的🌶
今次叫左冬菇,雞肉,炸醬
3餸米線$38 另豆漿$7
🌟呢度有幾款餸係我推薦俾大家🌟
炸醬,雲吞,腩肉,雞肉,冬菇,仲有雞翼
注意: 逢星期日休息啊!

地址:巴蜀麻辣米綫 (大角咀)
大角咀埃華街95號

[Lunch time 又到系列]今日去到元朗丼家午餐餐牌竟然有火灸鰻魚($68)我梗係叫呢個啦😂一個餐其實份量適中,夠飽但就唔係特別多。(以本人食量計)鰻魚飯唔錯,唔會燒到乾爭爭麵豉湯唔係超市開粉嗰啲,ok 嘅略嫌個烏冬湯唔熱,有啲凍添唔...
17/11/2016

[Lunch time 又到系列]
今日去到元朗丼家
午餐餐牌竟然有火灸鰻魚($68)我梗係叫呢個啦😂
一個餐其實份量適中,夠飽
但就唔係特別多。(以本人食量計)
鰻魚飯唔錯,唔會燒到乾爭爭
麵豉湯唔係超市開粉嗰啲,ok 嘅
略嫌個烏冬湯唔熱,有啲凍添

唔洗加一,以呢個價錢真係幾抵食😁

丼家 (元朗)
元朗鳳攸北街2-6號永富閣地下14B號舖

😋蘇梅Fine Dinning🌟10粒🌟推介😍1. 柚子沙律2. 甜酸魚塊3. 蔬菜冬蔭功4. 煎羊架5. 菠蘿炒飯2個人只花了3,360baht,不到$700港紙就可以享受高質海景晚餐🌴詳情見圖,不解釋😂
13/11/2016

😋蘇梅Fine Dinning🌟10粒🌟推介😍

1. 柚子沙律
2. 甜酸魚塊
3. 蔬菜冬蔭功
4. 煎羊架
5. 菠蘿炒飯

2個人只花了3,360baht,不到$700港紙
就可以享受高質海景晚餐🌴
詳情見圖,不解釋😂

Address

佐敦上海街35號地舖
Hong Kong

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Foodvaganza posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share