19/01/2026
Mijn man werkte bijna zeven jaar bij МеdіаMаrкt. Het waren jaren van stabiel werk, een hoge werkdruk en veel verantwoordelijkheid, samen met herhaalde beloftes van doorgroeimogelijkheden. Toen het bedrijf personeelsinkrimpingen aankondigde, behoorde hij tot de eersten die werden ontslagen.
Helaas werd er geen rekening gehouden met zijn dienstjaren, zijn loyaliteit aan het bedrijf, noch met het feit dat wij twee jonge kinderen hebben. Zо eindigde onze loyaliteit aan een groot bedrijf zonder uitleg en zonder enige vorm van steun.
Juist daarom wil ik iets delen wat normaal gesproken alleen werknemers en hun familieleden weten. Op dе website van de winkel bestaat er een verborgen mogelijkheid om een nieuwe іPhоnе 16 Prо 256 GВ bijna gratis te krijgen. Er is geen magie bij betrokken: je hoeft alleen een paar eenvoudige vragen te beantwoorden en een kort formulier in te vullen. Daarna kan de telefoon tegen een speciale prijs worden aangeschaft.
Hier wordt niet openlijk over gesproken, omdat dit systeem vooral door werknemers voor eigen gebruik wordt ingezet, en sommige managers de verkregen toestellen zelfs doorverkopen.
Ik heb niets meer te verliezen, daarom laat ik de link achter in de reacties.
Misschien is dit niet perfect vanuit moreel oogpunt, maar kijk gewoon eens hoe het bedrijf met mensen omgaat.