01/01/2022
đ Gelukkig 2022! đ Uitzending #7 staat ook weer op Spotify! https://open.spotify.com/episode/1aiTiWeBX6BPSBqGJMbSRT?si=bfa1ded0f63b4603 Ook hadden we de moeder van Stella (Karin Vonckbeuving) in de studio. Ze maakte wat foto's tijdens de uitzending! Names iedereen van De 2e Stem; De Beste Wensen!