03/01/2022
Ik moet wat bekennen…
Ik laat graag de leuke en mooie kanten zien die ik behaal met mijn onderneming, maar ook ik heb tegenslagen in het leven.
één dag voor mijn verhuizing naar mijn pracht huis en kantoor, kreeg ik het slechte nieuws dat het niet door mocht gaan.
Gemeente Den Helder was het niet mee eens met de visie en plan die mijn vader en ik gepland hadden voor het pand, waardoor zij besluit hadden gemaakt om een punt erachter te zetten.
Ontzettend jammer natuurlijk omdat wij (mijn vader en ik) graag wat extra leven naar de binnenstad wouden brengen, iets nieuws.
En niet te vergeten hadden we al veel geld & tijd geïnvesteerd.
Wat nu…? vraag je misschien af.
Als ik heel eerlijk ben, geen idee 🤷🏽♀️.
Als dit poker was, hadden wij al onze kaarten ingezet en keihard gefaald,
maar met net als ieder ander spel kan je altijd opnieuw beginnen. Met iets meer ervaring dan ervoor, en hopelijk ook iets meer geluk 🤞🏽.
De zoektocht naar een huis en kantoor gaat gewoon door. Ik geloof graag dat alles gebeurt met een reden en er vast iets beters in plaats ervan komt.
Disclaimer: Overige informatie betreft dit incident hou ik privé.
Ik wil graag vrede houden tussen de betrokken partijen en dit is niet bedoeld om Gemeente Den Helder in slechte daglicht te zetten.
Liefs, Liana Ceara