28/04/2020
In verband met even geen en andere communicatietrainingen voor groepen. Des te meer reden voor de 1-op-1 coaching. Lekker gezond buiten. Deze week ben ik op stap met twee ontzettend leuke bestuurders en een teamleider. Niet allemaal tegelijk natuurlijk-:).
OOK VOOR JOU!
Wandelend en luisterend neem ik ook jou mee in de mooie natuur rond . Weet je zelf een andere mooie plek? Ook prima natuurlijk. Stuur een chatberichtje als je meer wilt weten.