01/11/2019
Beste ouder(s)/verzorgers,
Ik stel mij graag voor aangezien wij elkaar binnenkort vaker gaan zien. Mijn naam is Rocco
Blommers en ik ben vanaf 1 november in dienst als directeur op de school van uw
kind(eren), de basisscholen St. Liduina en Harlekijn.
Ik ben getrouwd met Mechtild en wij hebben twee zoons, Toussaint (14 jr.) en Thibault (12
jr.). Ik ben geboren in Heerlen en opgegroeid in Brunssum. Na mijn studie bedrijfseconomie
in Maastricht ben ik met Mechtild in Weert gaan wonen. Dat is alweer 20 jaar geleden en
het bevalt ons nog altijd prima. Mijn vrije tijd breng ik graag door met gezin en vrienden.
Daarnaast kan het zijn dat u mij tegenkomt op een motor, in hardloopschoenen of met een
golfclub in mijn hand.
De ontwikkeling van kinderen en onderwijs hebben al lange tijd mijn bijzondere
belangstelling. Mijn leidinggevende ervaring heb ik opgedaan in de financiรซle
dienstverlening, bij Rabobank. En vanaf 1 november ga ik mijn droom om een zinvolle
bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van kinderen, waarmaken. Daarvoor staat voor mij
de individuele kans die elk kind moet krijgen om zijn of haar talenten te ontdekken en
benutten voorop.
De eerste kennismaking met de teams heeft vorige week plaatsgevonden en het voelt
enorm goed. Ik ervaar dat er op beide scholen een zeer goed fundament ligt voor het
onderwijs aan uw kind(eren). Ik wil graag, samen met de teams, op dat fundament
voortbouwen, om het onderwijs aan uw kind(eren) toekomstbestendig te houden.
Vanaf 1 november zult u mij vaak op school en op het schoolplein treffen. Ik kijk er naar uit
uw kind(eren) en u te leren kennen. En ik heb heel veel zin om samen met de teams op
school en met u als partner, voor uw kind(eren) een fijne en leerzame schooltijd te maken.
Tot gauw!
Rocco Blommers